Hvilke bleer bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke bleer bruger i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.546 visninger
46 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Lunae

Blemarkedet er en jungle og kan ikke finde nogle gode, så nu må i dele ud af jeres erfaringer tøser

Stem løs og begrund gerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Lunae

Hovsa - det var ik lige meningen at føtex og Lidl skulle stå sammen, så hvis i bruger en af disse, så skriv gerne hvilken

Anmeld

15. januar 2011

Caroline86

vi bruger primært landlord men bruger også libero!

Vi er rigtigt glade for landlord da de holder Laura tør, de er billige og så har de alle fine allergimærker osv

når vi bruger libero er det up&go bleerne som hun ikke selv kan åbne det er en fordel når hun drøner rundt kun med ble på, men jeg synes ikke de går langt nok op på ryggen hvis hun skal sove med den på eller hvis hun har lidt tynd mave

men landlord

Vi brugte Vibelle i en periode, men jeg var ikke helt glad for at de ikke er allergimærket som landlord bleerne er (men billige bleer er fandme rart )

mit råd er at prøve sig frem! I de forskellige gavepakker får du bleprøver og så kender du måske nogen der har lidt rester af forskellige mærker liggende (som deresbørn er vokset ud af)?

knus Caroline

Anmeld

15. januar 2011

meem

Vi bruger altid libero, da vi køber dem i kiwi.

Så køber vi et par kasser ad gangen, får hver 4. pakke gratis og så har vi bleer til et par måneder.. på den måde mærker vi aldrig rigtig til at vi bruger penge på dem

Anmeld

15. januar 2011

Koen.

pampers er det der dur her

Anmeld

15. januar 2011

M.O.A.R.

Vibelle

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

Vibelle til begge unger 

Anmeld

15. januar 2011

Josesmor

vi bruger vibelle og libero når de er på tilbud Synes ikke vibelle sidder så godt på josephine for tiden.. Så vi prøver os også lidt frem

Anmeld

15. januar 2011

Lunae

Caroline86 skriver:

vi bruger primært landlord men bruger også libero!

Vi er rigtigt glade for landlord da de holder Laura tør, de er billige og så har de alle fine allergimærker osv

når vi bruger libero er det up&go bleerne som hun ikke selv kan åbne det er en fordel når hun drøner rundt kun med ble på, men jeg synes ikke de går langt nok op på ryggen hvis hun skal sove med den på eller hvis hun har lidt tynd mave

men landlord

Vi brugte Vibelle i en periode, men jeg var ikke helt glad for at de ikke er allergimærket som landlord bleerne er (men billige bleer er fandme rart )

mit råd er at prøve sig frem! I de forskellige gavepakker får du bleprøver og så kender du måske nogen der har lidt rester af forskellige mærker liggende (som deresbørn er vokset ud af)?

knus Caroline

Tak for svar! Jeg synes også, at vi har prøvet os frem! Vi har i hvert fald fundet ud af, at de billigste fra føtex er elendige til camille! Vi har også prøvet pampers, og de er heller ikke gode her! Landlord virker som de bedste indtil videre, men nu har vi lige købt en pakke libero, for at se om de er bedre! Det er virkelig en jungle og så snart de kommer op i en anden str, kan det være et helt andet mærke igen.. Hmm

Anmeld

15. januar 2011

Low

Lunae skriver:

Blemarkedet er en jungle og kan ikke finde nogle gode, så nu må i dele ud af jeres erfaringer tøser

Stem løs og begrund gerne!

Jeg bruger libero da det er lige så billige som den fra lidl hvis man køber dem i de store bokse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.