Stik i underlivet uge 22

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Mullebergen

betiinsen skriver:

tak for jeres svar

Har lige været ved vagtlægen og det var en meget kraftig blærebetændelse der har gjort det, og de fandt også sukker i min urin så skal til min egen læge mandag, så det var godt jeg fik det tjekket

Åh ja, blærebetændelse er lumsk ved en graviditet fordi man ikke mærker det på samme måde som når man ikke er gravid.

Jeg havde det to gange da jeg var gravid med Kamille og mærkede intet til det  hvorimod når jeg ikke er gravid gør det simpelthen bare så ondt 

Havde du drukket/spist noget sødt inden du fik taget prøven, for så kan det sagtens være derfor. Da jeg var gravid med Hjalte levede jeg af sodavandsis de første tre måneder og havde derfor også sukker i urinen hver gang jeg blev tjekket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

betiinsen

MatildeS skriver:

Åh ja, blærebetændelse er lumsk ved en graviditet fordi man ikke mærker det på samme måde som når man ikke er gravid.

Jeg havde det to gange da jeg var gravid med Kamille og mærkede intet til det  hvorimod når jeg ikke er gravid gør det simpelthen bare så ondt 

Havde du drukket/spist noget sødt inden du fik taget prøven, for så kan det sagtens være derfor. Da jeg var gravid med Hjalte levede jeg af sodavandsis de første tre måneder og havde derfor også sukker i urinen hver gang jeg blev tjekket 

ja netop, men har været syg 4 dage pga. af det nu, og lægen mente at de var en masse plukveer jeg havde fået pga. blærebetændelsen..

Hmm nej altså har drukket en enkelt glas sodavand idag, men ikke lige inden jeg var ved vagtlægen, det var en 4 timer inden, men kunne nok godt være derfor, det håber jeg da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.