Stik i underlivet uge 22

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.775 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

betiinsen

Hej piger.

er i uge 22, og har siden i morges haft sådan nogle stik som går op i underlivet.. bliver helt bekymret over hvad det er.. det er nærmest sådan nogle jag.. de kommer helt nede i underlivet og ikke midt på maven.. nogle der ved hvad det evt. kunne være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

betiinsen

op...

Anmeld

15. januar 2011

betiinsen

øv ingen der ved noget om det.. må hellere ring til jordemoderen så

Anmeld

15. januar 2011

Alexandra

Mit bud er, at det er en af de ting der hører med :-) Kan nemlig også selv mærke den slags jag. Er i 23.uge. Håber det giver lidt ro. Mange hilsner Alexandra

Anmeld

15. januar 2011

betiinsen

ja men har aslrig haft det før og idag har jeg nok haft det 40 gange eller sådan noget, synes det er mærkeligt..:/

Anmeld

15. januar 2011

Lusi

Jeg er i uge 22+2 og der sker også en masse underlige ting i mit underliv.. Jeg vil ik sige jeg mærker stik, men mærker jag, hvis jeg ligger ned og f.eks rejser mig op, dét gør ondt.. Men er jo klart det hele udvider sig ol. Han er så også begyndt at sparke på min blære, som virkelig også gør ondt, mon det ka være det du har mærket?

Anmeld

15. januar 2011

EmOssA

Jeg har også haft noget lignende jeg kunne slet slet ikke gå fordi det gjorde så ondt, har også fået det tjekket, og det var ganske normalt sagde jordemoderen, jeg har dem stadigvæk men ikke så slemme som før.
jeg er i uge 30

Anmeld

15. januar 2011

KarinaIda

Hej...

Jeg ved vi to er stort set lige langt henne(jeg er 21+5) og jeg har også en masse jag/stik i underlivet, og har haft det den sidste uges tid ca.
Det er ikke noget du skal være nervøs for, da det er ganske normalt... Det er fordi det hele udvider sig dernede!!! Og så kan det måske også være plukveer du er begyndt og mærke... Det mærkede jeg nemlig så tidligt i min første graviditet!!!

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

Det lyder som ligamentsmerter og det er helt normalt.

Anmeld

15. januar 2011

betiinsen

tak for jeres svar

Har lige været ved vagtlægen og det var en meget kraftig blærebetændelse der har gjort det, og de fandt også sukker i min urin så skal til min egen læge mandag, så det var godt jeg fik det tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.