Jeg har fået nyt stjernetegn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Lusi

Noneother skriver:

Slangetæmmer... Bahahaha!

Heh ja det var ik lige det, men slangeløberen..! Hvad fanden er en slangeløber? Synes slet ik den passer ind, til de andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Happiness

Jeg er tvilling, men den nye viser Tyren... Hmmm.... Tror jeg blir ved tvilligerne, med mindre de gør det officielt, hvilket jeg tvivler på...

Anmeld

15. januar 2011

Noneother

Lykke86 skriver:

Heh ja det var ik lige det, men slangeløberen..! Hvad fanden er en slangeløber? Synes slet ik den passer ind, til de andre..

Nej. min første tanke var,  hvem har fundet på det nu?
men et eller andet sted er det da mærkeligt nok, at der nu HAR sneget sig et ekstra tegn ind i det der stjernebillede, jeg i forvejen ikke rigtig fatter en dyt af

Anmeld

15. januar 2011

Noneother

MaybeMe skriver:

Jeg er tvilling, men den nye viser Tyren... Hmmm.... Tror jeg blir ved tvilligerne, med mindre de gør det officielt, hvilket jeg tvivler på...

Altså.. Jeg går overhovedet ikke op i sådan noget, men et eller andet sted er det da osse underligt, at de nu skal til at ændre noget der ligesom har hængt på en hele livet.
-Det virker for mig

Anmeld

15. januar 2011

Lusi

Noneother skriver:

Nej. min første tanke var,  hvem har fundet på det nu?
men et eller andet sted er det da mærkeligt nok, at der nu HAR sneget sig et ekstra tegn ind i det der stjernebillede, jeg i forvejen ikke rigtig fatter en dyt af

Ja jeg håber bare ik det bliver til noget seriøst

Anmeld

15. januar 2011

twinboys

Uden at have været inde og kigge endnu, ja så kan det da være at Manden og jeg så passer bedre sammen som stjernetegn nu...

Han er tvilling, drengene skulle have været født i tvillingernes tegn, men blev fisk og jeg er skorpion...

Og nu vil jeg ind og se hvad vi nu er...

Majbritt

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

De stjernetegn der var i BT - Bliver jo ikke officielt... 

Det skriver de også... 

I stedet for jomfruen - Blev mit Løven... 

Anmeld

15. januar 2011

Noneother

MoarJ skriver:

De stjernetegn der var i BT - Bliver jo ikke officielt... 

Det skriver de også... 

I stedet for jomfruen - Blev mit Løven... 

Der står de ikke ER officielle. Ikke om de bli´r det. -og om vi ændre dem eller ej, så er det jo stadig sket.. åbenbart.

Anmeld

15. januar 2011

Noneother

twinboys skriver:

Uden at have været inde og kigge endnu, ja så kan det da være at Manden og jeg så passer bedre sammen som stjernetegn nu...

Han er tvilling, drengene skulle have været født i tvillingernes tegn, men blev fisk og jeg er skorpion...

Og nu vil jeg ind og se hvad vi nu er...

Majbritt

Det kunn e jo være at man var heldig

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

Noneother skriver:

Der står de ikke ER officielle. Ikke om de bli´r det. -og om vi ændre dem eller ej, så er det jo stadig sket.. åbenbart.

Det skrev jeg da også lige de ikke gjorde? 

Har ikke fået formuleret mig særlig godt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.