Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ellers altid godt kunne li´mit stjernetegn. Løven - ikke fordi jeg tror så meget på det, men jeg synes løven er sej
men nu er jeg så tilsyneladende blevet krebs? Fandme nej!!
http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dato-kaos-tjek-dit-nye-stjernetegn-her
Hvad med dig? overvejer du tegnskifte...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, jeg har i 30 år været krebs og ville aldrig kunne vænne mig til at sige noget helt andet.
Ikke fordi stjernetegn betyder så meget for mig, men ville alligevel synes det var underligt med et skifte.
Noneother skriver: Jeg har ellers altid godt kunne li´mit stjernetegn. Løven - ikke fordi jeg tror så meget på det, men jeg synes løven er sej men nu er jeg så tilsyneladende blevet krebs? Fandme nej!! http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dato-kaos-tjek-dit-nye-stjernetegn-her Hvad med dig? overvejer du tegnskifte...
Haha jeg er blevet krebs .
Tror du det bliver officielt?
mærkeligt min søn er pludselig løve og jeg er jumfru? hmm plejer at være vægt og min søn jumfru
jeg er bleve fisk???
har altid fået afvide jeg er typisk vædder.... men jeg kan da godt se nogel lighedder i fisken og mig...
og jeg er blevet slange et eller andet. Har glemt hvad det var
Low skriver: Haha jeg er blevet krebs . Tror du det bliver officielt?
Håber det ikke. Det ville være for underligt et eller andet sted
Lykke86 skriver: Ja jeg var så stenbuk og nu er jeg så åbenbart skytte.. Min man har altid været vædder og er så slangebære eller slangetæmmer, ka sgu ik lige huske det nye tegn.. Noget underligt noget..
Ja jeg var så stenbuk og nu er jeg så åbenbart skytte.. Min man har altid været vædder og er så slangebære eller slangetæmmer, ka sgu ik lige huske det nye tegn.. Noget underligt noget..
Slangetæmmer... Bahahaha!
Noneother skriver: Håber det ikke. Det ville være for underligt et eller andet sted
Håber jeg bestemt heller ikke haha.. det ville være til grin et eller andet sted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128