H1n1.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Sees

Bavianis skriver:

Måske. Der er ihvertfald 2 mænd i Århus (tror jeg) der er døde... Og de er igen begyndt at opfordre gravide i 2. og 3. trimester til at blive vaccineret. Og jeg ved bare ikke hvad jeg skal vælge...

Yep. To mænd er døde på Skejby sygehus. Ellers raske mænd - Mener de var først i 50'erne.
Og de siger jo at det "kun" er livsfarligt for særligt syge folk, og det er derfor vi ikke skal være bange, men så er det jeg undre mig over at de første 2 dødsfald er 2 ellers raske og friske mænd.

Bor selv i Århus - Måske det bare er noget vi har her i smilets by

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

aarhusmor

Sees. skriver:

Yep. To mænd er døde på Skejby sygehus. Ellers raske mænd - Mener de var først i 50'erne.
Og de siger jo at det "kun" er livsfarligt for særligt syge folk, og det er derfor vi ikke skal være bange, men så er det jeg undre mig over at de første 2 dødsfald er 2 ellers raske og friske mænd.

Det undrede jeg mig også over. Synes det er et mærkeligt sammenfald.

Men ved en alm. influenza er der også nogen der dør af og til

Anmeld

15. januar 2011

<3

Det er helt normalt for virus at svinge så meget. Det er knap så rart at have det sådan men man kan se på de store og hyppige temperaturudsving som et tegn på at du er ved at komme dig. Når temp. er nede er det fordi din krop tror at nu er det ovre. Så stiger temp igen fordi den (gerne T-cellerne) opdager at hov der er liige noget derovre osv.

Det er et godt tegn Nyd det og hold dig i ro selvom temp. er nede så du giver din krop bedst mulige forudsætninger for at blive rask

(Kommer det fra en med feberkrampebarn så er expert på temperatursvingninger)

Anmeld

15. januar 2011

Lene76

Sees. skriver:

De 2 syge mænd der er døde var inlagt på intensiv afd.... så jeg vil mene at man er meget syg før man kommer der..... tror ik på alt hva du høre i tvet

Begge mine unger havde det sidste år.... ikke sjovt, du ska bare være opmærksom på hvordan din vejrtrækning er. også det med feberene..... syntes du ska kontakte vagtlægen igen for den ska ik svinge sådan.

Da vi troede min datter var rask igen, 1½ døgn uden feber vupti så sagde den 40.7 igen i 2 døgn....

Go bedring

Anmeld

15. januar 2011

<3

aarhusmor skriver:

Det undrede jeg mig også over. Synes det er et mærkeligt sammenfald.

Men ved en alm. influenza er der også nogen der dør af og til

Ved alle influenzatyper er der dødsfald. Som regel er det de svage og ældre i samfundet der bukker under...

Anmeld

15. januar 2011

aarhusmor

Kirle skriver:

Ved alle influenzatyper er der dødsfald. Som regel er det de svage og ældre i samfundet der bukker under...

ja det er rigtigt og ved h1n1 ryger der af og til nogle sunde, raske og tit er det de yngre der smutter.

De skriver i øvrigt at hvis man er syg i mere end 3 dage med h1n1, så skal man søge læge

Anmeld

15. januar 2011

Kvindemin

aarhusmor skriver:

ja det er rigtigt og ved h1n1 ryger der af og til nogle sunde, raske og tit er det de yngre der smutter.

De skriver i øvrigt at hvis man er syg i mere end 3 dage med h1n1, så skal man søge læge

Hvor står det????

Anmeld

15. januar 2011

aarhusmor

Chritinap skriver:

Hvor står det????

Det husker jeg ikke. Fandt det forleden

Anmeld

15. januar 2011

Kvindemin

smillaluna skriver:

Hmm kan ikke helt greje hvorfor den falder og stiger indenfor så kort tid... Synes da du skulle ringe til vagtlægen igen hvis du er utryg.

Ved der er en mere herinde fra som lige har været indlagt med H1N1. Gad vide om der er en epidemi på vej igen???

Det har den været i noget tid. Vi har alle 4 herhjemme H1n1, nu også sønnikke på 3 mdr.

Anmeld

15. januar 2011

Kvindemin

aarhusmor skriver:

Det husker jeg ikke. Fandt det forleden

Så skal jeg da vidst have fat i lægen igen igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.