Fridas fødestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Bruus

Bavianis skriver:

Her er et par ekstra (fra hvalp til nu):

ÅÅÅÅHH altså for en lækkermås!!!! Nu smelter HUN mit hjerte Er helt vild med den race. De er fantastiske!

Ej men altså, man kan jo ikke stå for sådan et lille væsen. Hvor meget sælger I guldklumperne til? Hvis jeg nu skulle gå videre med denne idé til min dejlige kæreste.

Vi venter os jo vores egen lille Baby, og har termin præcis en uge efter jer  Så ved ikke om han måske ville synes at det var nok i sig selv med vores egen lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Bavianis

Mette:)) skriver:

ÅÅÅÅHH altså for en lækkermås!!!! Nu smelter HUN mit hjerte Er helt vild med den race. De er fantastiske!

Ej men altså, man kan jo ikke stå for sådan et lille væsen. Hvor meget sælger I guldklumperne til? Hvis jeg nu skulle gå videre med denne idé til min dejlige kæreste.

Vi venter os jo vores egen lille Baby, og har termin præcis en uge efter jer  Så ved ikke om han måske ville synes at det var nok i sig selv med vores egen lille

Hun ER også ualmindeligt sød

Det bliver nok 2000,- Vi skal bare have dækket udgifterne til vaccine, ormekur, mad, dyrlæge og udstyr. Vi får dem kun fordi vi synes det bare kunne være så hyggeligt, ikke for at tjene penge. Og vi kan slet heller ikke få 12.000, som mange racehunde koster, for hvalpene. De er jo ikke med stamtavle 

Anmeld

15. januar 2011

Rosa

TbCp skriver:

Haha hvor fint!
Men hvor er ilt masken og epiduralen? Skal den stakkels hund føde helt uden smertestillende

Held og lykke med det, jeg ville hellere end gerne købe en hvalp men er desværre ikke sikker på at manden er enig i det...

Hahahaha 

Tillykke på forskud med vapperne!!! 

Anmeld

15. januar 2011

Bruus

Bavianis skriver:

Hun ER også ualmindeligt sød

Det bliver nok 2000,- Vi skal bare have dækket udgifterne til vaccine, ormekur, mad, dyrlæge og udstyr. Vi får dem kun fordi vi synes det bare kunne være så hyggeligt, ikke for at tjene penge. Og vi kan slet heller ikke få 12.000, som mange racehunde koster, for hvalpene. De er jo ikke med stamtavle 

Jeg kan rigtig godt lide jeres tilgang til det Det må da også bare være helt fantastisk.

Jeg har lige talt med manden, og han er desværre ikke helt hooked på idéen lige nu, da der ikke vil gå lang tid fra hvalpen kan komme her, til vi skal være forældre til vores egen lille ny. Og vi vil nok aller helst have god tid til en lille hvalp, så den ikke bliver helt forbigået, da der jo nok er nok at se til med en lille baby

Men det skal nok blive pære nemt for jer at komme af med den 3.guldklump. Er sikker på de bliver fantastiske

Anmeld

15. januar 2011

Bavianis

Mette:)) skriver:

Jeg kan rigtig godt lide jeres tilgang til det Det må da også bare være helt fantastisk.

Jeg har lige talt med manden, og han er desværre ikke helt hooked på idéen lige nu, da der ikke vil gå lang tid fra hvalpen kan komme her, til vi skal være forældre til vores egen lille ny. Og vi vil nok aller helst have god tid til en lille hvalp, så den ikke bliver helt forbigået, da der jo nok er nok at se til med en lille baby

Men det skal nok blive pære nemt for jer at komme af med den 3.guldklump. Er sikker på de bliver fantastiske

Det kan jeg sagtens forstå. Og det er jo også et STORT arbejde at opdrage en lille hvalp til at blive en fornuftig samfundsborger  

Men følg med på sidelinien - jeg skal nok lægge billeder ind

Anmeld

15. januar 2011

Pia.

Bavianis skriver:

Jeg glæder mig også heeelt vildt. Det er jo en rigtig god afledningsmanøvre i ventetiden på min egen baby

Jeg er så glad for at vi kun mangler at få afsat en hvalp. De 2 andre går til venner/familie, og det er SÅ skønt.

Nu har du jo erfaring - er det ikke svært at give dem fra sig til nogen man ikke kender? Og prøvede I at sige nej til nogen I ikke synes om?

Knus!

Du kan tro vi sagde nej til mange ... Faktisk næsten 15 !!!! Og de 6 familer vi endte med at finde kender jeg ...Mine forældre købte enMin kusine og familien købte enMin søsters svigerinde købte enTo venner købte en hverOg den sidste kom hjem til min fars gode jagt kollega ...Så jeg kender alle hvalpenes nye ejere - 4 af dem bor i byen ...Vi skal have hvalpe træf her hjemme til februar hvor vi skal i skoven først her ude - det glæder jeg mig meget til Knus og held og lykke ...

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

Pia. skriver:

Du kan tro vi sagde nej til mange ... Faktisk næsten 15 !!!! Og de 6 familer vi endte med at finde kender jeg ...Mine forældre købte enMin kusine og familien købte enMin søsters svigerinde købte enTo venner købte en hverOg den sidste kom hjem til min fars gode jagt kollega ...Så jeg kender alle hvalpenes nye ejere - 4 af dem bor i byen ...Vi skal have hvalpe træf her hjemme til februar hvor vi skal i skoven først her ude - det glæder jeg mig meget til Knus og held og lykke ...

Det er da bare den største luksus at kende alle de mennesker der skal tage sig af hvalpene! Jeg håber bare at vi kan få få den sidste hen til nogen der bare oser "vi er overskuds-hunde-mennesker". -Og de 2 første er jo kun afsat såfremt der kommer en tæve og en han!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.