Fridas fødestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Bavianis

Hehe - denne tråd burde egentligt ligge under "Fødsel"... Og dog - det er jo en hund

Frida skal jo have hvalpe i næste uge, så vi har indrettet vores bryggers til fødestue/hvalpe-vuggestue. Vi har meget rustikke fliser i bryggerset, så vi har købt noget billigt (griiiimt) linolium vi har smidt på, til når de små vapser grisser. Derudover har vi vi lånt fødekasse med hvalpetæpper samt varmelampe af et vennepar - og nu er alt klart til det går løs med 3 livlige hvalpe.

På billedet, hvor jeg sidder med Frida ved spisebordet i køkken-alrummet, kan man se halvmuren bag mig, der fører ned til bryggerset. Vi lader døren stå åben, da så Frida kan gå frit rundt. Hvalpene kan ikke komme op af stentrappen (3 trin).

Vi mangler at få afsat en enkelt hvalp, så sig endelig til hvis I har lyst til en hvalp eller kender nogle (søde) mennesker der har

Knus, Bavianis

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

TbCp

Haha hvor fint!
Men hvor er ilt masken og epiduralen? Skal den stakkels hund føde helt uden smertestillende

Held og lykke med det, jeg ville hellere end gerne købe en hvalp men er desværre ikke sikker på at manden er enig i det...

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Det er på ingen måde fair at lægge sådan en tråd ind.... "Vi mangler stadig at komme af med en hvalp......"

Jeg eeeeeeeeelsker dyr, vi har 2 hunde og 2 katte hvoraf den ene hedder Frida. Jeg må IKKE, og jeg understreger IKKE få flere dyr for ham den stivstikker jeg er gift med

Pøj pøj med hvalpe og ikke mindst

Anmeld

15. januar 2011

Faith

TbCp skriver:

Haha hvor fint!
Men hvor er ilt masken og epiduralen? Skal den stakkels hund føde helt uden smertestillende

Held og lykke med det, jeg ville hellere end gerne købe en hvalp men er desværre ikke sikker på at manden er enig i det...

Anmeld

15. januar 2011

Bavianis

TbCp skriver:

Haha hvor fint!

Vi regner med at komme igennem fødslen med vejrtrækningsøvelser! Desuden har manden lige været på kursus i hypnose - det skulle også kunne fortrænge smerter! Og så kan han måske øve sig på hunden??

Det værste bliver nok slet ikke Frida - men Fridas mor... Er SÅ pylret når det gælder hende... 

Anmeld

15. januar 2011

Bavianis

smillaluna skriver:

Det er på ingen måde fair at lægge sådan en tråd ind.... "Vi mangler stadig at komme af med en hvalp......"

Jeg eeeeeeeeelsker dyr, vi har 2 hunde og 2 katte hvoraf den ene hedder Frida. Jeg må IKKE, og jeg understreger IKKE få flere dyr for ham den stivstikker jeg er gift med

Pøj pøj med hvalpe og ikke mindst

Jeg kommer igen Smilla - og der kommer BILLEDER!!!

Muhahaha!

Anmeld

15. januar 2011

TbCp

Bavianis skriver:

Vi regner med at komme igennem fødslen med vejrtrækningsøvelser! Desuden har manden lige været på kursus i hypnose - det skulle også kunne fortrænge smerter! Og så kan han måske øve sig på hunden??

Det værste bliver nok slet ikke Frida - men Fridas mor... Er SÅ pylret når det gælder hende... 

Hun er virkelig en sej hund hvis hun kommer igennem kun med vejrtrækningsøvelser! Ellers kan du nok finde et skema over zoneterapi-punkter som kan bruges...

Det kan da også være at det er Fridas mor der skal hypnotiseres lidt så... måske.....

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Bavianis skriver:

Jeg kommer igen Smilla - og der kommer BILLEDER!!!

Muhahaha!

Anmeld

15. januar 2011

Bavianis

TbCp skriver:

Hun er virkelig en sej hund hvis hun kommer igennem kun med vejrtrækningsøvelser! Ellers kan du nok finde et skema over zoneterapi-punkter som kan bruges...

Det kan da også være at det er Fridas mor der skal hypnotiseres lidt så... måske.....

Det er lige præcis mig der skal hjælpes!!

Anmeld

15. januar 2011

B&J

Glæder mig da til af se fridas 3 små babyer og sikke fint og klar i har gjordt det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.