Flexibath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Mussen2 skriver:

Jeg har også et flexi bath. Er glad for det, men har et prøblem med at selve gummifolden/hanten inden i er blevet jordslået forskellige steder. Tror det er kommet af at være foldet sammen uden det har været helt tørt, men synes det er træls>!!!

Har i andre prøvet det?

Det er nok bare sæberester. Har du prøvet at tørre dem af med en blød vaskeklud med lunt vand på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

serinasmor

Jeg har også et flexi bath. Er glad for det, men har et prøblem med at selve gummifolden/hanten inden i er blevet jordslået forskellige steder. Tror det er kommet af at være foldet sammen uden det har været helt tørt, men synes det er træls>!!!

Har i andre prøvet det?

det kan sagtens være derfor det er kommet ...

der er intet at se på vores ... vi har brugt det ca 3 gange om ugen i et år nu .. men vi tører det også af med hendes håndklæde når karet er tømt efter hvert bad, inden vi folder det sammen og stiller det væk ... jeg er ikke sikker på om gummifugen kan tåle rodalon.. men det kunne du jo prøve hvis det er slemt

serinasmor

Anmeld

15. januar 2011

Mussen2

Rikke&Liam skriver:

Det er nok bare sæberester. Har du prøvet at tørre dem af med en blød vaskeklud med lunt vand på??

Ja, jeg har også prøvet skrappere midler uden held - øv

Anmeld

15. januar 2011

Mussen2

serinasmor skriver:

det kan sagtens være derfor det er kommet ...

der er intet at se på vores ... vi har brugt det ca 3 gange om ugen i et år nu .. men vi tører det også af med hendes håndklæde når karet er tømt efter hvert bad, inden vi folder det sammen og stiller det væk ... jeg er ikke sikker på om gummifugen kan tåle rodalon.. men det kunne du jo prøve hvis det er slemt

serinasmor

Ja, vores står også på hovedet og lufttørrer nu natten over, men skaden er jo sket. Kan ikke lide tanken om evt. rodalon rester. Øv bøv.

Anmeld

15. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Mussen2 skriver:

Ja, jeg har også prøvet skrappere midler uden held - øv

Øv hvor ærgeligt

Anmeld

15. januar 2011

ønskebørn74

Mussen2 skriver:

Har i andre prøvet det?

Gør det rent i rodalon...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.