Flexibath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Ja Derma sæbe og olie. Nej hun sidder ned

Felix vil bare hele tiden rejse sig op ved kanten.. ved ikk om jeg nu fortryder mit køb lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Tina&Laura

jannebjerre skriver:

Men sker der noget ved det??
Det gør det jo også ved de almindelige kar

Nej det gør der ikke.

Laura er 4 måneder nu og vi har brugt det to-tre gange om ugen med både olie og sæbe og der er intet galt med karret.

Men det er klart de skal skrive det - så skal de jo ikke hæfte hvis det skulle blive ødelagt, men her er der ingen tegn på det. Så brug du bare olie og sæbe i som alle andre kar. 

Anmeld

15. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Felix vil bare hele tiden rejse sig op ved kanten.. ved ikk om jeg nu fortryder mit køb lidt

Sikke en bølle Det er jo meget skridsikkert så jeg vil mene det er et bedre køb end andre badekar Selvom Maria er vild og plasker helt vildt, vælter hun ikke 

Anmeld

15. januar 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Sikke en bølle Det er jo meget skridsikkert så jeg vil mene det er et bedre køb end andre badekar Selvom Maria er vild og plasker helt vildt, vælter hun ikke 

Tænker bare mere om det knækker

Anmeld

15. januar 2011

jannebjerre

Tina&Daniel skriver:

Nej det gør der ikke.

Laura er 4 måneder nu og vi har brugt det to-tre gange om ugen med både olie og sæbe og der er intet galt med karret.

Men det er klart de skal skrive det - så skal de jo ikke hæfte hvis det skulle blive ødelagt, men her er der ingen tegn på det. Så brug du bare olie og sæbe i som alle andre kar. 

Tusinde tak
Hvordan er det nu med proppen?? Kan den fortælle temp på vandet ?

Anmeld

15. januar 2011

serinasmor

jannebjerre skriver:

Tusinde tak
Hvordan er det nu med proppen?? Kan den fortælle temp på vandet ?

det kan den i teorien .. den skifter farve når vandet bliver for varmt skriver de .. det holder dog ikke i praksis på vores .. nå den skifter farve er vandet nemlig stadig koldt nok til at serina synes det er for koldt og ikke vil sidde i det ... men det er vel smag og behag og kommer nok også an på barnet  ....

gav det mening ??

serinasmor

Anmeld

15. januar 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

Tænker bare mere om det knækker

Arhh tror det ikke

Anmeld

15. januar 2011

h_bernie

Vi har et flexibad og August er nu 2½ år gammel og har brugt det siden han var 9 måneder. Vi har proppet alt muligt i det kar og der sker ikke noget som helst ved det. Han står også af og til op og han hiver løs i kanterne. Det er stadig så godt som nyt. Jeg bruger ikke det med proppen, synes ikke helt det fungerer, men det er nu også ligemeget, mærker bare med hænderne om det er ok temperatur

Anmeld

15. januar 2011

Mussen2

Jeg har også et flexi bath. Er glad for det, men har et prøblem med at selve gummifolden/hanten inden i er blevet jordslået forskellige steder. Tror det er kommet af at være foldet sammen uden det har været helt tørt, men synes det er træls>!!!

Har i andre prøvet det?

Anmeld

15. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg fik også fortalt oppe i babysam at man ikke må bruge olie i det. Men det gør vi nu alligevel. Der kommer bare nogle hvide "rander" på kanterne, men det tørrer du bare af bagefter.

Vi bruger også sæbe. Og Liam (1 1/2 år) rejser sig ofte op og rusker i kanterne, det holder fint og er ret skridsikkert. Og mht. proppen, så virker den ikke, brug et badetermometer hvis du er i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.