Bambii skriver:
Godmorgen til dig 
Jeg kan udemærket godt forstå dine frustrationer når nu i har haft en rigtig hyggelig uge uden far.. Men som du selv siger, far er først kommet hjem efter hun er blevet puttet, så hun har ikke brugt så meget tid sammen med ham og har naturligvis savnet ham.. Hun har bare lige brug for at bruge noget tid sammen med far og du skal bare lige give hende noget tid til at være sammen med sin far, så hun får indhentet lidt at det hun måske har manglet i løbet af ugen ved nærværet fra sin far.. Bare rolig, hun kommer til dig igen, men lige nu er det bare lige far der er ind.. Nogen gange er det mor der er "bedst" og andre gange er det far.. Sådan er det med de fleste børn, men det kan godt være hårdt, for man bliver ked af det hvis ens barn ikke "har brug for en", men hun får brug for mor igen 
Giv hende tid med hendes far.. Og bliv enige om grænser, hvad hun må og ikke må, ellers tror hun bare at hun kan gå til far og så må hun alt det hun ikke må ved mor og det dur bare ikke.. 
Op med humøret igen, det ordner sig det hele.. 
Håber du kunne bruge dette til noget..
Masser af 
mange tak for svar, og du har ret nogen gange er det mor andre gange er det far jeg skal bare lære at acceptere det og forstå at det ikke har noget at gøre med hvordan jeg er som mor men mere med savnet til sin far men som du skriver det er bare så hårdt for det gør så utrolig ondt, hun er jo min lille pige.
Anmeld