den nye lille prins..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

lucas<3

Da jeg kiggede faldt jeg lige over en artikel hvor EB påstår at de skulle have bollet på dronningens fødselsdag og blevet gravide med tvillingerne hvilket jeg ikke tror passer da man kun regner til uge 38 med tvillinger og at hun skulle have født 3 uger for tidligt. De siger at på dronningens fødselsdag skulle det være 9 måneder siden hun blev gravid 

kan de ikke ha sagt en forkert terminsdag? frede og mary? eller

men det lyder meget underligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SussieThyssen

Low skriver:

Da jeg kiggede faldt jeg lige over en artikel hvor EB påstår at de skulle have bollet på dronningens fødselsdag og blevet gravide med tvillingerne hvilket jeg ikke tror passer da man kun regner til uge 38 med tvillinger og at hun skulle have født 3 uger for tidligt. De siger at på dronningens fødselsdag skulle det være 9 måneder siden hun blev gravid 

Nåja...og??
Min mellemste blev lavet på min fars fødselsdag
I grunden kommer det jo ikke andre ved hvornår de har lavet dem..men det er så typisk smagløst af EB

Anmeld

14. januar 2011

Low

SussieThyssen skriver:

Nåja...og??
Min mellemste blev lavet på min fars fødselsdag
I grunden kommer det jo ikke andre ved hvornår de har lavet dem..men det er så typisk smagløst af EB

Jeg har heller ikke noget problem med hvornår de lavede deres børn og jeg ikke se hvorfor EB skal lave en artikel om det faktisk men jeg sad bare og prøvede at regne på det og synes ikke det hænger sammen

Anmeld

14. januar 2011

Low

luppe-laban skriver:

kan de ikke ha sagt en forkert terminsdag? frede og mary? eller

men det lyder meget underligt..

Jo det kan de godt have gjort .

Mærkeligt at nogle fra EB gider at sidde og lave en artikel om sådan noget faktisk haha

Anmeld

14. januar 2011

lucas<3

Low skriver:

Jo det kan de godt have gjort .

Mærkeligt at nogle fra EB gider at sidde og lave en artikel om sådan noget faktisk haha

ja forstår jeg sku heller ikk. de må åbenbart tjene godt på det..? måske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.