Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg kiggede faldt jeg lige over en artikel hvor EB påstår at de skulle have bollet på dronningens fødselsdag og blevet gravide med tvillingerne hvilket jeg ikke tror passer da man kun regner til uge 38 med tvillinger og at hun skulle have født 3 uger for tidligt. De siger at på dronningens fødselsdag skulle det være 9 måneder siden hun blev gravid
kan de ikke ha sagt en forkert terminsdag? frede og mary? eller
men det lyder meget underligt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Low skriver: Da jeg kiggede faldt jeg lige over en artikel hvor EB påstår at de skulle have bollet på dronningens fødselsdag og blevet gravide med tvillingerne hvilket jeg ikke tror passer da man kun regner til uge 38 med tvillinger og at hun skulle have født 3 uger for tidligt. De siger at på dronningens fødselsdag skulle det være 9 måneder siden hun blev gravid
Nåja...og??Min mellemste blev lavet på min fars fødselsdag I grunden kommer det jo ikke andre ved hvornår de har lavet dem..men det er så typisk smagløst af EB
SussieThyssen skriver: Nåja...og??Min mellemste blev lavet på min fars fødselsdag I grunden kommer det jo ikke andre ved hvornår de har lavet dem..men det er så typisk smagløst af EB
Jeg har heller ikke noget problem med hvornår de lavede deres børn og jeg ikke se hvorfor EB skal lave en artikel om det faktisk men jeg sad bare og prøvede at regne på det og synes ikke det hænger sammen
luppe-laban skriver: kan de ikke ha sagt en forkert terminsdag? frede og mary? eller men det lyder meget underligt..
Jo det kan de godt have gjort .
Mærkeligt at nogle fra EB gider at sidde og lave en artikel om sådan noget faktisk haha
Low skriver: Jo det kan de godt have gjort . Mærkeligt at nogle fra EB gider at sidde og lave en artikel om sådan noget faktisk haha
ja forstår jeg sku heller ikk. de må åbenbart tjene godt på det..? måske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128