Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
luppe-laban skriver: aften piger jeg kom lige til og se på ebs hjemmeside hvor der var billeder a de små kongelige bebser.. og på billede 5 ligner det at der er 6 finger på lille prinsen. hvis man zoomer helt ind og kigger så ligner det . (zoomer ind på 400%) http://ekstrabladet.dk/gallerier/flash/article1487659.ece#g1487659=5
aften piger
jeg kom lige til og se på ebs hjemmeside hvor der var billeder a de små kongelige bebser..
og på billede 5 ligner det at der er 6 finger på lille prinsen. hvis man zoomer helt ind og kigger så ligner det . (zoomer ind på 400%)
http://ekstrabladet.dk/gallerier/flash/article1487659.ece#g1487659=5
sorry men jeg kan kun tælle 5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser altså også 6
jeg kan også kun se 5 inkl tommelfingeren
Kageteenageren skriver: Jeg ser altså også 6
så er jeg ikk den eneste.
luppe-laban skriver: så er jeg ikk den eneste.
Næh.. Måtte da også lige tælle efter et par gange, og jeg ser altså stadigvæk 6 fingre..
Jeg kan også kun se 5..en tommeltot og 4 andreOg det er billede 5, du mener??KærligstSussie
Kageteenageren skriver: Næh.. Måtte da også lige tælle efter et par gange, og jeg ser altså stadigvæk 6 fingre..
SussieThyssen skriver: Jeg kan også kun se 5..en tommeltot og 4 andreOg det er billede 5, du mener??KærligstSussie
jeps det var billed 5..
men kunne være jeg skulle skrive og spørger.. hihi . de svare nok ikk lige tilbage.
eller så skulle jeg nok bare ha briller.
Da jeg kiggede faldt jeg lige over en artikel hvor EB påstår at de skulle have bollet på dronningens fødselsdag og blevet gravide med tvillingerne hvilket jeg ikke tror passer da man kun regner til uge 38 med tvillinger og at hun skulle have født 3 uger for tidligt. De siger at på dronningens fødselsdag skulle det være 9 måneder siden hun blev gravid
Hvor ser du den 6?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128