Retro uglehynde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Haha - mine er også kommet idag!

De er simpelthen så fede, jeg er helt ekset over dem.

Jeg tror også jeg bliver nødsaget til at flytte puslebordet ned i stuen - det bliver husets mest funky møbel...

Hvor dejligt de er kommet frem, lever de op til forventningerne, og synes du kvaliteten er god? Jeg overvejer meget kraftligt den i grøn du har købt, kender jo ikke kønnet, men synes fint den både kan gå til en dreng og en pige.. Ihh, den ville være så fin ovenpå vores puslemadras.... skal - skal ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Hvor dejligt de er kommet frem, lever de op til forventningerne, og synes du kvaliteten er god? Jeg overvejer meget kraftligt den i grøn du har købt, kender jo ikke kønnet, men synes fint den både kan gå til en dreng og en pige.. Ihh, den ville være så fin ovenpå vores puslemadras.... skal - skal ikke...

Helt sikkert SKAL!

Den er virkelig fed... Jeg glæder mig SÅ meget til den skal bruges.Og efter jeg har fået den, så har jeg også noget at gå ud fra når jeg bliver lidt mere sikker i min symanskine, og kommer over "køre ligeud på kanten af dugen" funktionen...

Så kun  herfra.

Anmeld

6. februar 2011

Tina2

Jeg har også købt efter jeg så dem herinde! Og jeg eeeeeelsker den!!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

dorthemus

Tina2 skriver:

Jeg har også købt efter jeg så dem herinde! Og jeg eeeeeelsker den!!!!!

Hihi ser at jeg ikke er den eneste med uglefetich ...og at andre også har været i Netto den sidste uges tid

Jeg nænner ikke, at bruge uglen på puslebordet, så den ryger på væggen i stedet

Anmeld

6. februar 2011

Tina2

dorthemus skriver:

Hihi ser at jeg ikke er den eneste med uglefetich ...og at andre også har været i Netto den sidste uges tid

Jeg nænner ikke, at bruge uglen på puslebordet, så den ryger på væggen i stedet

Du må ha' en ekstra til puslebordet så, Dorthe

Jeg kan nu sagtens nænne at bruge den, jeg har jo en ble liggende under rumpen på Tamicsen når jeg skifter hende  Og den har været i vaskemaskinen pga et lille uheld, no problem

Lidt uglefreak kan jeg vist ikke løbe fra at være, he he

Anmeld

6. februar 2011

dorthemus

Tina2 skriver:

Du må ha' en ekstra til puslebordet så, Dorthe

Jeg kan nu sagtens nænne at bruge den, jeg har jo en ble liggende under rumpen på Tamicsen når jeg skifter hende  Og den har været i vaskemaskinen pga et lille uheld, no problem

Lidt uglefreak kan jeg vist ikke løbe fra at være, he he

Nej nu stopper denne her forbrugsfest altså...ender sgu snart i Luksusfælden

Anmeld

6. februar 2011

Tina2

dorthemus skriver:

Nej nu stopper denne her forbrugsfest altså...ender sgu snart i Luksusfælden

Ha ha ha, ja det går sgu ikke, der vil jeg da nødig se dig udstillet i

Jeg har lige købt sengetøj til Tamica og Milas idag for Tamica har fået gang i juniordynen og Milas i voksendynen så MÅTTE jo lige købe noget, for Milas ligger pt med Filucas tøsebetræk  Så fandt lige et par lækre sær fra Smallstuff

Anmeld

6. februar 2011

dorthemus

Tina2 skriver:

Ha ha ha, ja det går sgu ikke, der vil jeg da nødig se dig udstillet i

Jeg har lige købt sengetøj til Tamica og Milas idag for Tamica har fået gang i juniordynen og Milas i voksendynen så MÅTTE jo lige købe noget, for Milas ligger pt med Filucas tøsebetræk  Så fandt lige et par lækre sær fra Smallstuff

SSSCCHYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!

Anmeld

6. februar 2011

Tina2

dorthemus skriver:

SSSCCHYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.