Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bavianis skriver: Haha - mine er også kommet idag! De er simpelthen så fede, jeg er helt ekset over dem. Jeg tror også jeg bliver nødsaget til at flytte puslebordet ned i stuen - det bliver husets mest funky møbel...
Haha - mine er også kommet idag!
De er simpelthen så fede, jeg er helt ekset over dem.
Jeg tror også jeg bliver nødsaget til at flytte puslebordet ned i stuen - det bliver husets mest funky møbel...
Kan bare ikke holde ud at der måske kommer lort på den ......så nu kommer den op og hænge i stedet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Kan bare ikke holde ud at der måske kommer lort på den ......så nu kommer den op og hænge i stedet
Haha! Det kan man da også sagtens! Og ja - det er da egentligt fjollet at give så mange penge for et lorteunderlag...
Bavianis skriver: Haha! Det kan man da også sagtens! Og ja - det er da egentligt fjollet at give så mange penge for et lorteunderlag...
Det er faktisk næsten blasfemisk hvis det sku ske...
Op med den ene, så kan han skide på den anden
dorthemus skriver: Det er faktisk næsten blasfemisk hvis det sku ske... Op med den ene, så kan han skide på den anden
Nu skal du huske at jeg får et barn, hvor der kun kommer blå væske og glaskugler ud af... Ligesom i reklamerne.
Bavianis skriver: Nu skal du huske at jeg får et barn, hvor der kun kommer blå væske og glaskugler ud af... Ligesom i reklamerne.
Nå ja osse rigtigt...det skulle jeg også have bestilt...damn!!!
dorthemus skriver: Nå ja osse rigtigt...det skulle jeg også have bestilt...damn!!!
Jeg har husket at krydse af under "Ble-Reklame-Barn". Jeg vil ikke have et barn der skider eller græder... Uf.
Bavianis skriver: Jeg har husket at krydse af under "Ble-Reklame-Barn". Jeg vil ikke have et barn der skider eller græder... Uf.
Eller sover for lidt...husk endelig det
dorthemus skriver: Eller sover for lidt...husk endelig det
Oh ja - men det har jeg taget højde for - har også krydset af under "Søvn som i en Snuggle reklame"
Bavianis skriver: Oh ja - men det har jeg taget højde for - har også krydset af under "Søvn som i en Snuggle reklame"
Hvorfor fik jeg ikke det skema?...scheisse!!!
dorthemus skriver: Hvorfor fik jeg ikke det skema?...scheisse!!!
Jeg ELSKER udtrykket scheisse!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128