brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Sophia'smor

victoria2008 skriver:

Den er lidt svær, når man så heller ikke er så langt henne, så bliver man endnu mere nervøs, synes at det er deres pligt at se dig, hvis du er nervøs...

Ja vil jeg også mene, lorte hospital.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Sophia'smor

sofia88 skriver:

Af hvad?!

Det eddermame for groft!

De skal sgu da kigge på dig!

ja vil jeg da også mene,

men det vil de åbenbart ikke /:

Anmeld

14. januar 2011

Sophia'smor

morethanperfect skriver:

WTF !? Jeg syns du skal tage derud alligevel .. Ville slet ikke kunne lade vær .. 

Det også svært , :/ .

frygter det værste, det svært man ikke bare kan slappe af og nyde det,

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

LeaSchmidt skriver:

Ja vil jeg også mene, lorte hospital.

Det er bare også så latterligt, hvis man skal til at stille sig op og blive helt vild sur på dem, det magter man jo heller ikke

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

LeaSchmidt skriver:

Det også svært , :/ .

frygter det værste, det svært man ikke bare kan slappe af og nyde det,

Det umuligt at slappe af når sådan noget sker ..

Forstår ikke det hospital .  For der ikke er sket noget !

Anmeld

14. januar 2011

Frejsmor

LeaSchmidt skriver:

Jeg begyndte at Bløde søndag aften, jeg er 6+3, var så til scanning mandag hvor de sagde alting så fint ud, og har ikke rigtig haft nogen mavesmerter i løbet af ugen, og ikke rigtigt blødt voldsomt, men idag har jeg haft mavesmerter, de kommer og går. og bløder idag meget mere end hvad jeg har gjort i løbet af ugen, bliver meget nervøs.

syntes i jeg skulle ringe til Hvidovre hospital?

Hmm.. Det er sgu godt nok for dårligt altså!!!

Jeg sys du skal prøve at ringe til vagtlægen eller evt. til Herlev Hospital i stedet for, for det er sgu vigtigt de kigger på dig, om end andet så i hvert fald for din afklarings skyld, så du ikke skal gå og være bekymret!!!

Det her er ikke for at skræmme dig, men da jeg var gravid i sommers, der begyndte jeg også at bløde, det var ikke ret meget og slet ikke så meget som ved en menstruation og jeg havde lette smerter i maven som jeg kunne sammenligne lidt med mens-smerter.. Jeg blev så bange at jeg ringede til vagtlægen tudende og hun sendte mig straks ud på Herlev Hospital, og der var godt nok lidt ventetid, men jeg kom til og det viste sig desværre at min lille spunk havde været død i 3. uger..

Så hvis jeg var dig ringede jeg til vagtlægen og tudede rigtig meget, de kan altså ikke bare afvise dig!!!

Håber alt er okay med den lille i maven!!

Kæmpe

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

LeaSchmidt skriver:

ja vil jeg da også mene,

men det vil de åbenbart ikke /:

De kan da ikke sige at du bare kan komme, men at det ikke er sikkert der er tid til at du kan blive kigget på.

Jeg ville ringe igen, og sige at du er meget nervøs & bløder & MEGET gerne vil undersøges!

Det skal de sgu tage alvorligt.

Anmeld

14. januar 2011

Sophia'smor

victoria2008 skriver:

Det er bare også så latterligt, hvis man skal til at stille sig op og blive helt vild sur på dem, det magter man jo heller ikke

Nej lige præcis. må bare se tiden an, vis det bliver meget slemt med smerter og sådan, så tager jeg derud uanset hvad,

Anmeld

14. januar 2011

Sophia'smor

morethanperfect skriver:

Det umuligt at slappe af når sådan noget sker ..

Forstår ikke det hospital .  For der ikke er sket noget !

Nej jeg forstår det hellere ikke helt må jeg ærligt indrømme,

tusind tak,

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

LeaSchmidt skriver:

Nej lige præcis. må bare se tiden an, vis det bliver meget slemt med smerter og sådan, så tager jeg derud uanset hvad,

Det skal du også og så må du bare skabe dig åndssvag hvis de ikke fatter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.