LeaSchmidt skriver:
Jeg begyndte at Bløde søndag aften, jeg er 6+3, var så til scanning mandag hvor de sagde alting så fint ud, og har ikke rigtig haft nogen mavesmerter i løbet af ugen, og ikke rigtigt blødt voldsomt, men idag har jeg haft mavesmerter, de kommer og går. og bløder idag meget mere end hvad jeg har gjort i løbet af ugen, bliver meget nervøs.
syntes i jeg skulle ringe til Hvidovre hospital? 

Hmm.. Det er sgu godt nok for dårligt altså!!!
Jeg sys du skal prøve at ringe til vagtlægen eller evt. til Herlev Hospital i stedet for, for det er sgu vigtigt de kigger på dig, om end andet så i hvert fald for din afklarings skyld, så du ikke skal gå og være bekymret!!!
Det her er ikke for at skræmme dig, men da jeg var gravid i sommers, der begyndte jeg også at bløde, det var ikke ret meget og slet ikke så meget som ved en menstruation og jeg havde lette smerter i maven som jeg kunne sammenligne lidt med mens-smerter.. Jeg blev så bange at jeg ringede til vagtlægen tudende og hun sendte mig straks ud på Herlev Hospital, og der var godt nok lidt ventetid, men jeg kom til og det viste sig desværre at min lille spunk havde været død i 3. uger..
Så hvis jeg var dig ringede jeg til vagtlægen og tudede rigtig meget, de kan altså ikke bare afvise dig!!!
Håber alt er okay med den lille i maven!!
Kæmpe 
Anmeld