brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.065 visninger
43 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Sophia'smor

Jeg begyndte at Bløde søndag aften, jeg er 6+3, var så til scanning mandag hvor de sagde alting så fint ud, og har ikke rigtig haft nogen mavesmerter i løbet af ugen, og ikke rigtigt blødt voldsomt, men idag har jeg haft mavesmerter, de kommer og går. og bløder idag meget mere end hvad jeg har gjort i løbet af ugen, bliver meget nervøs.

syntes i jeg skulle ringe til Hvidovre hospital?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

sofia88

Jeg synes du skal ringe!

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

LeaSchmidt skriver:

Jeg begyndte at Bløde søndag aften, jeg er 6+3, var så til scanning mandag hvor de sagde alting så fint ud, og har ikke rigtig haft nogen mavesmerter i løbet af ugen, og ikke rigtigt blødt voldsomt, men idag har jeg haft mavesmerter, de kommer og går. og bløder idag meget mere end hvad jeg har gjort i løbet af ugen, bliver meget nervøs.

syntes i jeg skulle ringe til Hvidovre hospital?

Jeg vil også mene at du skal, især hvis du kan se at det er frisk blod, det er ikke så godt....

Anmeld

14. januar 2011

SSL

Ja, hellere ring en gang for meget, end en gang for lidt

Held og lykke

Anmeld

14. januar 2011

Sophia'smor

sofia88 skriver:

Jeg synes du skal ringe!

svaret fra dem var,

vis du er bekymret så kom herud, men vi vil ikke love at der er tid til at kigge på dig idag

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

LeaSchmidt skriver:

svaret fra dem var,

vis du er bekymret så kom herud, men vi vil ikke love at der er tid til at kigge på dig idag

Det var da et latterligt svar, de bliver da nødt til at se på dig, når du har så stærke blødninger

Anmeld

14. januar 2011

Sophia'smor

victoria2008 skriver:

Det var da et latterligt svar, de bliver da nødt til at se på dig, når du har så stærke blødninger

Ja det fuldstændig latterligt :/ .

må se tiden af, men de sagde nemlig at vis jeg blødte mere end når jeg har mens så er den gal, og det gør jeg ikke lige pt, og mavesmerterne kommer og går. :/

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

LeaSchmidt skriver:

svaret fra dem var,

Af hvad?!

Det eddermame for groft!

De skal sgu da kigge på dig!

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

LeaSchmidt skriver:

Ja det fuldstændig latterligt :/ .

må se tiden af, men de sagde nemlig at vis jeg blødte mere end når jeg har mens så er den gal, og det gør jeg ikke lige pt, og mavesmerterne kommer og går. :/

Den er lidt svær, når man så heller ikke er så langt henne, så bliver man endnu mere nervøs, synes at det er deres pligt at se dig, hvis du er nervøs...

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

LeaSchmidt skriver:

svaret fra dem var,

WTF !? Jeg syns du skal tage derud alligevel .. Ville slet ikke kunne lade vær .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.