Søger hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

har ikke flere glemte at gå på apoteket

Ok, så må du på jagt efter nogle imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

lykke mus

Holbæktrunten skriver:

Hmm, ved sgi ikke om det er normalt at det banker. Men inden jeg fandt ud af at jeg var gravid og indtil et godt stk tid inde i uge 6 fik jeg nogle ret voldsomme smerter i underlivet. Ikke noget der tilsyneladende betød noget, og regner med at det bare er ligamentsmerter - hvilket er meget normalt, og måske også det du oplever.

Men nu du så tidligt har testet positiv, skal du nok slå lidt koldt vand i blodet. Det kan jo ende som en biokemisk graviditet, hvilket så vidt jeg er orienteret betyder at ægget er befrugtet, men ikke får sat sig fast.

Forøvrigt er det korrekt med morgenurinen - her er urinen mere koncentreret og dermed er der mere af graviditetshormonet HCG som testen måler

jeg skulle ha mens 2 jan så er ko 12 dage over tid men som sagt kan den godt svinge med et par dage men nu er der gået for mange hehe

Anmeld

14. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Ok, så må du på jagt efter nogle imorgen

jeps

Anmeld

14. januar 2011

Holbæktrunten

Hov - og det var ikke for at være en dødbider at jeg skrev det med den biokemiske - det er bare så træls hvis det går galt om man ikke er forberedt

Men håber og krydser alt hvad jeg kan for dig, og håber at alt kringler sig som du vil have det

Forøvrigt har jeg stadig de dersens ligamentsmerter - blot ikke så voldsomt som i starten

Anmeld

14. januar 2011

lykke mus

Holbæktrunten skriver:

Hov - og det var ikke for at være en dødbider at jeg skrev det med den biokemiske - det er bare så træls hvis det går galt om man ikke er forberedt

Men håber og krydser alt hvad jeg kan for dig, og håber at alt kringler sig som du vil have det

Forøvrigt har jeg stadig de dersens ligamentsmerter - blot ikke så voldsomt som i starten

oki jeg tror måske det er luft har ekstrem meget luft i maven prutter hele tiden

Anmeld

14. januar 2011

NilleG

Jeg vil gerne sige tillykke jeg tror du er gravid.. Nemlig man kan vist ikke få falsk positivt

Anmeld

14. januar 2011

SSL

flower skriver:

oki jeg tror måske det er luft har ekstrem meget luft i maven prutter hele tiden

Hej med dig

Jg krydser da mine fingre for at den er der, jeg vil råde dig til at du imorgen tidlig, tisser i en kop/bæger/el. andet du kan opbevare det i, og så tester med dét urin, så snart du har hentet nogle nye teste, det skal jo bare opbevares i den, det virkr nemlig stadig hen af dagen - det samme gør man nemlig til lægen, eller gynæ. når de skal bruge morgenurin men først hen af dagen

Anmeld

14. januar 2011

Holbæktrunten

SSL skriver:

Hej med dig

Jg krydser da mine fingre for at den er der, jeg vil råde dig til at du imorgen tidlig, tisser i en kop/bæger/el. andet du kan opbevare det i, og så tester med dét urin, så snart du har hentet nogle nye teste, det skal jo bare opbevares i den, det virkr nemlig stadig hen af dagen - det samme gør man nemlig til lægen, eller gynæ. når de skal bruge morgenurin men først hen af dagen

I så fald, så husk at opbevare morgenurinen i køleskab :0)

Og ja, luft i maven kan jo også gøre nas - især hvis man holder det tilbage  Og du er ikke alene med problemet, haha

Anmeld

14. januar 2011

SSL

Holbæktrunten skriver:

Og ja, luft i maven kan jo også gøre nas - især hvis man holder det tilbage  Og du er ikke alene med problemet, haha

Hooov, det glemte jeg selvf. at skrive..  

Anmeld

14. januar 2011

lykke mus

Holbæktrunten skriver:

så man prutter meget når man er gravid??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.