Søger hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

lykke mus

heej jeg har li taget en valmed graviditets test.. der kom først kontrolstreg da der næesten var gået tre min kom der en lille meget tynd streg ved siden af ikke særlig tydelig og meget tynd....

jeg har ikke haft min mens siden først i december. havde tre meget små pletblødninger imellem jul og nytår.. min mens er ikke helt ok.. men har den sidste uge haft meget kvalme om morgen bliver rigtig dårlig vis jeg ikke får noget at spise tit og min mave føles underlig og min mave er voksed/oppusted.. har sommetider mens smerter men de går væk igen.... og ømt bryst havde jeg meget i sidst uge..

da jeg havde mens i december var den rigtig kraftig..

men er i tvivl nu om jeg er gravid når stregen var så tynd og utydelig men den var der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

CA

Kan du ikke tage en test igen i morgen tidlig? Det lyder da lidt som om... 

Anmeld

14. januar 2011

lykke mus

Carina87 skriver:

Kan du ikke tage en test igen i morgen tidlig? Det lyder da lidt som om... 

skal først have købt nogen

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

heej jeg har li taget en valmed graviditets test.. der kom først kontrolstreg da der næesten var gået tre min kom der en lille meget tynd streg ved siden af ikke særlig tydelig og meget tynd....

jeg har ikke haft min mens siden først i december. havde tre meget små pletblødninger imellem jul og nytår.. min mens er ikke helt ok.. men har den sidste uge haft meget kvalme om morgen bliver rigtig dårlig vis jeg ikke får noget at spise tit og min mave føles underlig og min mave er voksed/oppusted.. har sommetider mens smerter men de går væk igen.... og ømt bryst havde jeg meget i sidst uge..

da jeg havde mens i december var den rigtig kraftig..

men er i tvivl nu om jeg er gravid når stregen var så tynd og utydelig men den var der

Prøv med morgen urin imorgen tidlig.... Nogle teste er bedst med det

Anmeld

14. januar 2011

Holbæktrunten

Altså er der en streg så ER du gravid - dog meget tidligt.

En graviditetstest kan vise en falsk negativ, men ikke en falsk positiv. Men hvis jeg var dig, ville jeg da vente et par dage og så tage en ny test

Anmeld

14. januar 2011

lykke mus

Holbæktrunten skriver:

Altså er der en streg så ER du gravid - dog meget tidligt.

En graviditetstest kan vise en falsk negativ, men ikke en falsk positiv. Men hvis jeg var dig, ville jeg da vente et par dage og så tage en ny test

har bare så ondt i min højre side nu det nærmest banker?? er det normalt

Anmeld

14. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Prøv med morgen urin imorgen tidlig.... Nogle teste er bedst med det

oki.. der stod bare at den kunne bruges hele dagen

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

oki.. der stod bare at den kunne bruges hele dagen

Det er der også nogle teste som kan, men mange gange viser den det bedste resultat, med morgen urin, men når du kan se 2 streger burde den være god nok, men jeg synes at du skal tage en mere, for at se om det måske kunne blive lidt tydeligere bare så man ikke er så usikker

Anmeld

14. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Det er der også nogle teste som kan, men mange gange viser den det bedste resultat, med morgen urin, men når du kan se 2 streger burde den være god nok, men jeg synes at du skal tage en mere, for at se om det måske kunne blive lidt tydeligere bare så man ikke er så usikker

har ikke flere glemte at gå på apoteket

Anmeld

14. januar 2011

Holbæktrunten

Hmm, ved sgi ikke om det er normalt at det banker. Men inden jeg fandt ud af at jeg var gravid og indtil et godt stk tid inde i uge 6 fik jeg nogle ret voldsomme smerter i underlivet. Ikke noget der tilsyneladende betød noget, og regner med at det bare er ligamentsmerter - hvilket er meget normalt, og måske også det du oplever.

Men nu du så tidligt har testet positiv, skal du nok slå lidt koldt vand i blodet. Det kan jo ende som en biokemisk graviditet, hvilket så vidt jeg er orienteret betyder at ægget er befrugtet, men ikke får sat sig fast.

Forøvrigt er det korrekt med morgenurinen - her er urinen mere koncentreret og dermed er der mere af graviditetshormonet HCG som testen måler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.