Underlige lyde fra maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

thilde-tusindfryd

Carina1977 skriver:

uhh sådan en turde jeg ikke købe....tænk nu, hvis man ikke kunne finde hjertelyden panik panik  Men må da være skønt at ligge der og lytte til sin baby

Det var meget nemt at finde baby's hjertelyd med Angelsounds - se en anden tråd, jeg har oprettet i graviditetsgruppen.

Nogle gange er lyden ikke helt så kraftig, men den er der altid. Det kommer lidt an på, hvordan baby ligger. Og lyden kan godt forsvinde midlertidigt, fordi baby flytter på sig. Det har ihf været en fantastisk oplevelse for mig, som jeg ikke ville undvære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

thilde-tusindfryd

JustMe skriver:

Dit blod udveksler næringsværdier og andre stoffer gennem en slimhinde til moderkagen. Navlestregnen er forbindelsen mellem moderkagen og baby...derfor har navlestrengen babys puls, da den er en del af babyens kredsløb, ikke dit

Ok, tak for info

Anmeld

14. januar 2011

thilde-tusindfryd

Tina&Martin skriver:

Nu må du heller ikke lægge for meget i de der angelsounds, fordi du jo ikke er professionel, og derfor godt kan have svært ved at finde baby og lyden.

Så tror du skal være helt rolig

Jamen jeg har ikke svært ved at finde hjerteslaget. Det var ikke det, jeg bekymrede mig over, men den der bi-lyd ved min egen puls.

Men jeg har prøvet om jeg ku finde den og optage den, men nu er den væk. Jeg lå også lidt mere fladt denne gang og ku meget mere tydeligt høre baby's hjerteslag denne gang. Så enten har baby flyttet sig rundt, eller også er det som sagt, fordi jeg lå anderledes denne gang.

Men jeg fik optaget nogle af de der skrat og plop lyde, der kommer ind imellem fra maven, og som er ret høje, og som der var en, de mente er, når barnet flytter på sig.

Jeg kan desværre ikke sætte det ind i tråden her, fordi jeg ikke er plus-medlem, men I kan høre det på min profil som video, der hedder "baby og mavelyde 14jan.wmv"

Anmeld

14. januar 2011

thilde-tusindfryd

Eller den der hedder "lyde fra maven 14jan11.wmv"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.