Jeg har lige taget en lytter til min bebs inde i maven med Angelsounds og der var godt nok gang i lydene idag. Der var nogle meget høje blop og skrat lyde. Kan det være baby, der bevæger sig ? Altså de der bobler, som nogle taler om ? Jeg mærker dem ikke sådan rigtig, men lyden var meget høj og jeg følte ikke, at det var mine tarme.
Der var også en underlig bi-lyd sammen med min puls, sådan lige lidt nedenfor og til venstre (min venstre) for min navle. Som en knallert, man gasser håndtaget på, vrmr, vrmr, vrmr. Lyden fulgte som sagt min puls, så jeg tror ikke, den var forbundet med baby's hjerteslag. Kan det være navlestrengens puls ? Eller moderkagens ? Jeg forestiller mig, at der blir ført blod til i puls-slag som følger min puls ? Jeg har ikke hørt lyden før og det var en ret tydelig og besynderlig lyd.
Til gengæld ku jeg ikke hørte baby's hjerte slå så højt idag. Det var der, men ikke så højt at høre. Måske ligger moderkagen foran ? Det ku også forklare alle de andre lyde måske, som at de kommer fra moderkage og navlestreng ?
Anmeld