Hvad skal i lave i weekenden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

morethanperfect

twinboys skriver:

Dejlig weekend til jer og husk at nyde jeres kæreste weekend

Tak Det vil vi i hvert fald gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

frk Jensen

min weekend kommer til at gå med at passe min feberramte søn..
Vi ser bamse og kylling i vildskab.. Og passer på sofaen..

Anmeld

15. januar 2011

Happiness

twinboys skriver:

Ejjjj hvad skal du se???

Den står ihvertfald på "the back up plan" som Tutter herindefra har anbefalet. Og nok Sex & the city og lignende film Regner med jeg lige skal et smut forbi kvickly og se om der er nogle film på tilbud

Anmeld

15. januar 2011

Jarnsaxa

Ja jeg skulle have lagt hus til førmødregruppe i dag for 11 skrukke kvinder, men ALLE undtagen 2 har så meldt fra i sidste øjeblik. Så nu sidder jeg så her og undrer mig over, hvilken verden vi lever i, hvor aftaler ikke bliver set som noget fast, men noget man bare kan ordne, som det passer en.. (Skal lige siges, at nogle selvfølgelig også er blevet syge eller lignende, og det kan jo ske for enhver!)..

Ellers så skal jeg forberede eksamen til på tirsdag. Hurra.

Anmeld

15. januar 2011

signe.

tja, idag står den på oprydning og rengøring, da hele vores gård(150 kvm2) blev oversvømmet igår, pga smeltevand fra marken... fra kl 20.30 til 01.20 fjernede jeg vand fra soveværelset med en fejebakke... og vi havde alle mulige folk til at komme med sugere, og pumper.. og vi fik da vandet væk til sidst. nu håber vi på så små skader som muligt..

Anmeld

15. januar 2011

MariaJ

Så lidt som muligt .

Vi kom hjem i går fra ti dages familiebesøg i Danmark (og 24 timers rejse med tog og fly iført baby, barnevogn og bagage), og jeg skal begynde på arbejde igen på mandag (gys...det er det virkelig på mandag, som i NU på mandag). Hvis vi når at få sovet nogenlunde ud, pakket bagagen ud og vasket noget tøj er jeg mere end godt tilfreds hvad pligter angår. Ellers skal vi bare hygge, som i læse pegebøger om en hest, hælde klodser ud over gulvet, smadre med vand, lege med hunden, sove og spise resten af julegodterne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.