Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: I aften skal jeg lave det samme som Lene Espersen. Jeg skal smække stængerne op Jeg tror jeg skal strikke lidt, spise slik og fede den. I morgen skal vi ud og kigge på babyudstyr, og håbe at vi finder et godt tilbud på en vogn. Derudover skal jeg på biblioteket og hente bøger til min BA-opgave. Søndag skal jeg læse lidt, strikke, slappe af og... fede den God weekend allesammen!
I aften skal jeg lave det samme som Lene Espersen. Jeg skal smække stængerne op Jeg tror jeg skal strikke lidt, spise slik og fede den.
I morgen skal vi ud og kigge på babyudstyr, og håbe at vi finder et godt tilbud på en vogn. Derudover skal jeg på biblioteket og hente bøger til min BA-opgave.
Søndag skal jeg læse lidt, strikke, slappe af og... fede den
God weekend allesammen!
Jamen fed weekend til jer og håber i finder vognen på udsalg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Glæder mig til at se kagen...
Glæder mig til at se kagen...
skal nok lægge billeder ind i morgen når den er pyntet færdig
Gaaabbb nu skal jeg ud og lægge dem sammen Jeg vil meget hellere i seng
Kruse90 skriver: idag har jeg bagt hindbærsnitter og fastalavnsbollerOg i aften skal vi hygge os og se håndbold.Imorgen skal vi ned til et hold venner, hvor Jan skal hjælpe med at sætte et pillefyr op Dygtig mand jeg har heheSøndag står den indtil videre på ren afslapningKram
idag har jeg bagt hindbærsnitter og fastalavnsbollerOg i aften skal vi hygge os og se håndbold.Imorgen skal vi ned til et hold venner, hvor Jan skal hjælpe med at sætte et pillefyr op Dygtig mand jeg har heheSøndag står den indtil videre på ren afslapningKram
hindbærsnitter og fastalavnsbollerHvornår skal jeg komme
Tina&Martin skriver: Idag skal jeg sidde på sofaen og være bænkevarmer (manden er til bag-julefrokost) Imorgen skal vi have resten på plads til barnedåben Søndag skal vi hyyyygge os hjemme alle 3
Idag skal jeg sidde på sofaen og være bænkevarmer (manden er til bag-julefrokost)
Imorgen skal vi have resten på plads til barnedåben
Søndag skal vi hyyyygge os hjemme alle 3
Dejlig weekend til jer alle 3
morethanperfect skriver: Hygge i aften med Daniel og Oscar <3 Ha kærestedag i morgen , Oscar skal passes hos svigerinden .. <3 Søndag skal mig og Oscar hygge <3
Hygge i aften med Daniel og Oscar <3
Ha kærestedag i morgen , Oscar skal passes hos svigerinden .. <3
Søndag skal mig og Oscar hygge <3
Dejlig weekend til jer og husk at nyde jeres kæreste weekend
loppen82 skriver: Idag ikke det helt store... Imorgen til Sdr Jylland (tæt på dig). og søndag slappe af...
Idag ikke det helt store...
Imorgen til Sdr Jylland (tæt på dig).
og søndag slappe af...
Weeee ja måske vi ses...
Henriettemortil4 skriver: I dag afslapningen hygge og se x facktor... i morgen tid op og afsted og hente resten af vores ting flytter dem hjem.. søndag slappe af tro jeg bare...
I dag afslapningen hygge og se x facktor...
i morgen tid op og afsted og hente resten af vores ting flytter dem hjem..
søndag slappe af tro jeg bare...
Hyggeligt men ex-factor kommer først lørdag...
Kageteenageren skriver: Imorgen skal jeg passe niecen i par timer om eftermiddagen. Vi skal i biografen kl.14:00 og se "Min Søsters Børn vælter Nordjylland" og så bagefter hjem og lave overraskelseslagkage til mor og far.. Rigtig hyggedag Og søndag ved jeg ikke, hvad jeg skal lave..
Imorgen skal jeg passe niecen i par timer om eftermiddagen. Vi skal i biografen kl.14:00 og se "Min Søsters Børn vælter Nordjylland" og så bagefter hjem og lave overraskelseslagkage til mor og far.. Rigtig hyggedag
Og søndag ved jeg ikke, hvad jeg skal lave..
God tur i biffen
grinny skriver: Her til aften skal vi bare slappe af da jeg har haft kvalme hele dagen (og de sidste par dage har mine brystvorter været lidt ømme og de klør slemt, måske den er der denne gang ?) Imorgen skal vi hygge med en masse god mad og film, rigtig kæreste hygge aften - så hvis der er forslag til god mad så bare kom med dem, fordi vi ved ikke rigtig hvad vi vil lave endnu Søndag tror jeg bare vi skal slappe af
Her til aften skal vi bare slappe af da jeg har haft kvalme hele dagen (og de sidste par dage har mine brystvorter været lidt ømme og de klør slemt, måske den er der denne gang ?)
Imorgen skal vi hygge med en masse god mad og film, rigtig kæreste hygge aften - så hvis der er forslag til god mad så bare kom med dem, fordi vi ved ikke rigtig hvad vi vil lave endnu
Søndag tror jeg bare vi skal slappe af
Jeg krydser fingre og pøj pøj og god weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128