hjælp !! Hvor langt tid bløder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Multebær

Uha sikken en omgang. Håber du kommer dig hurtigt. 

herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

JuelZ

Multebær skriver:

Uha sikken en omgang. Håber du kommer dig hurtigt. 

herfra

Håber jeg godt nok også

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

TinaMajdah91Juel skriver:

Hej med dig igen-

Beklager det sene tidspunkt at svare dig på..
nå men jeg blev indlagt og fik blod o.lign og hvad man nu ellers kan, og jeg blev holdt godt øje med og fik noget pille værk som gør at blod o.lign går lidt i sig selv, for jeg havde mistet blod..

Går det så bedre nu søde ven??
Er du holdt op med at bløde så meget?
Stooort knus.

Anmeld

17. januar 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Går det så bedre nu søde ven??
Er du holdt op med at bløde så meget?
Stooort knus.

jeg har det da lidt bedre ja, men det kunne da gå bedre må man sige,... jeg render rundt med en slem omgang hovedpine nu..

og nej jeg bløder stadig men ikke ligeså meget som jeg gjorde til at "starte med"

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

jeg har det da lidt bedre ja, men det kunne da gå bedre må man sige,... jeg render rundt med en slem omgang hovedpine nu..

og nej jeg bløder stadig men ikke ligeså meget som jeg gjorde til at "starte med"

Du skal sørge for at få masse af salte og mineraler, samt noget sukker.
Hovedpinen skyldes at din krop er drænet for det meste af grundstoffer, så det du rent faktisk har, er en form for tømmermænd.
Får du jern?
Ellers skal du se at få noget jern på apoteket.
Og så ellers almindelige multivitaminer.
Sørg for at få dig noget blandet sød saft, (naturlig saft) og drik det, spis suppe med salt, fisk, og fjerkræ er også godt, og du må gerne guffe noget kageværk.
Så skulle du gerne hurtigt blive dig selv igen.

Anmeld

25. januar 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Du skal sørge for at få masse af salte og mineraler, samt noget sukker.
Hovedpinen skyldes at din krop er drænet for det meste af grundstoffer, så det du rent faktisk har, er en form for tømmermænd.
Får du jern?
Ellers skal du se at få noget jern på apoteket.
Og så ellers almindelige multivitaminer.
Sørg for at få dig noget blandet sød saft, (naturlig saft) og drik det, spis suppe med salt, fisk, og fjerkræ er også godt, og du må gerne guffe noget kageværk.
Så skulle du gerne hurtigt blive dig selv igen.

Tak for dine dejlige svar.. man må sige at salt o.lign har ikke rigtig hjulpet, er begyndt at tage vitaminer og hvad der nu ellers skal til og jern tabeletter men jeg får tilgengæld nu en masse kramper..

jeg bløder stadig, selvom det er 3 uge jeg er inden i nu

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

Tak for dine dejlige svar.. man må sige at salt o.lign har ikke rigtig hjulpet, er begyndt at tage vitaminer og hvad der nu ellers skal til og jern tabeletter men jeg får tilgengæld nu en masse kramper..

jeg bløder stadig, selvom det er 3 uge jeg er inden i nu

Altså..hvis du bliver ved med det bløderi så skal du til lægen igen.

Anmeld

25. januar 2011

LinLin

Jeg blødte fem dage...

Anmeld

25. januar 2011

SussieThyssen

Jeg fik en spontan/medicinsk abort i mandags (havde udstødt noget selv, men manglede bare det sidste så fik piller som starter min mens)... men det BLØDER stadig meget kraftigt (mere end mens plejer at gøre), og jeg har så ondt i maven og ryggen, og min energi er ikke den sammen, er ved at være rastløs for er sulten og har bare ingen energi til at spise maden, jeg kan falde i søvn med åbne øjne uden egentlig jeg er klar over det, og sover tungt og der skal meget til at vække mig... føler det er ved at gå over gevind nu, lægen siger det er normalt... men føler ik selv det er normalt... slet ik når jeg fik at vide jeg vil bløde mere end normalt i et lille døgnstid, og det fik jeg at vide i mandags, og det er fredag nu.... skal jeg kontakte lægerne som gav mig pillerne til at udstøde det sidste?? kan mærke at efter jeg fik taget blodprøve igår er det hele blevet værre .... hjælp

Jeg vil sige at du skal kontakte lægerne, for du må ikke bløde så meget, som du beskriver der.
Og så skal du omgående have jern.
DU skal også have målt din blodprocent.
SÅ afsted til lægen med dig eller FG, hvem der nu har ordineret pillerne til dig.
Det kan tyde på at du skal have en udskrabing, så der kan blive renset ud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

JuelZ

DAs mor skriver:

Jeg blødte fem dage...

jeg bløder på 3 uge nu, og har kontaktet lægen flere gange, men de siger at så længe jeg ikke har ondt så er der ikke problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.