hjælp !! Hvor langt tid bløder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.818 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

JuelZ

Jeg fik en spontan/medicinsk abort i mandags (havde udstødt noget selv, men manglede bare det sidste så fik piller som starter min mens)... men det BLØDER stadig meget kraftigt (mere end mens plejer at gøre), og jeg har så ondt i maven og ryggen, og min energi er ikke den sammen, er ved at være rastløs for er sulten og har bare ingen energi til at spise maden, jeg kan falde i søvn med åbne øjne uden egentlig jeg er klar over det, og sover tungt og der skal meget til at vække mig... føler det er ved at gå over gevind nu, lægen siger det er normalt... men føler ik selv det er normalt... slet ik når jeg fik at vide jeg vil bløde mere end normalt i et lille døgnstid, og det fik jeg at vide i mandags, og det er fredag nu.... skal jeg kontakte lægerne som gav mig pillerne til at udstøde det sidste?? kan mærke at efter jeg fik taget blodprøve igår er det hele blevet værre .... hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

JuelZ

det skal lige siges at jeg skal til kontrol på tirsdag i næste uge

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Nu er definitionen, at "bløde kraftigt" jo forskelligt fra kvinde til kvinde.
Hvilke slags bind bruger du, hvor ofte skal de skiftes, bløder du igennem??

Jeg bruger, de der Tenabind super, og i et døgn, skal jeg, når jeg har mens, skifte ca hver anden eller tredie time, ellers render det igennem alt.
Så meget bløder jeg normalt ved mens og har altid gjort det, men jeg har så også altid lidt blodmangel

Men hvis du har det dårligt, så skal du da se at få målt din blodprocent og evt. scannes engang, for det kan jo være du skal ind og have en udskrabning.
Det har jeg også selv fået efter en abort.
Rigtig god bedring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Jeg bruger, de der Tenabind super, og i et døgn, skal jeg, når jeg har mens, skifte ca hver anden eller tredie time, ellers render det igennem alt.
Så meget bløder jeg normalt ved mens og har altid gjort det, men jeg har så også altid lidt blodmangel

Men hvis du har det dårligt, så skal du da se at få målt din blodprocent og evt. scannes engang, for det kan jo være du skal ind og have en udskrabning.
Rigtig god bedring.

Kærligst
Sussie

jamen jeg er nødt til at bruge 2 slags natbind hele tiden, og uanset hvad så bløder jeg igennem.. alt mit tøj er efterhånden gennemblødt i blod det så ulækkert ... skifter hver halve time fordi jeg bløder iigennem :s

Anmeld

14. januar 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Rigtig god bedring.

Kærligst
Sussie

bruger de bind man kan købe fra apoteket, kan ik huske hvad de hedder, men det var jeg nødt til at købe da de andre var/er tyndere

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Det lyder altså for voldsomt.
Se hellere at få ringet til lægen.
Og beskriv så hvor meget du bløder, hvordan du har det og hvor længe du har blødt på den måde.
Jeg vil tro at de omgående tager dig ind.
Kom lige med en update, ikke!?!

Anmeld

14. januar 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Og beskriv så hvor meget du bløder, hvordan du har det og hvor længe du har blødt på den måde.

det skal jeg nok !

Anmeld

14. januar 2011

Karo

Jeg vil lige som Sussi sige at du skal ringe til lægen. Jeg har selv haft en spontan abort, men blødte altså ikke så voldsomt.

Anmeld

17. januar 2011

JuelZ

SussieThyssen skriver:

Hej med dig igen-

Beklager det sene tidspunkt at svare dig på..
nå men jeg blev indlagt og fik blod o.lign og hvad man nu ellers kan, og jeg blev holdt godt øje med og fik noget pille værk som gør at blod o.lign går lidt i sig selv, for jeg havde mistet blod..

Anmeld

17. januar 2011

Multebær

Uha sikken en omgang. Håber du kommer dig hurtigt. 

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.