Man burde vel.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

twinboys

noname skriver:

Ikke når man har proofil på baby.dk....

Niks... altid nogle som er på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

NoName

Eva. skriver:

Tak, det er så træls...men tror bare der har været så meget og jeg har virkelig haft en masse så min krop har sgu valgt at jeg skal tage en pause..

Sygdom kommer bare altid mega ubelejliget...

men hvis du nu finder kræften i dig til at komme ud af døren, kan mutti så ikke pleje dig lidt måske???

Anmeld

14. januar 2011

Carina1977

Jeg burde tage mig noget at spise, men jeg har en forfærdelig kvalme, så har ikke ret meget lyst til det

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

noname skriver:

Sygdom kommer bare altid mega ubelejliget...

men hvis du nu finder kræften i dig til at komme ud af døren, kan mutti så ikke pleje dig lidt måske???

Ja, det har du ret i.....De store er derover så det er en stor hjælp og hun laver også mad, så jeg sidder bare her med tæppe og te og prins og prinsesse tv... men jeg har bare ikke tid, har et eksamensprojet mandag..

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

twinboys skriver:

Smiler håber du snart er på toppen... Har også haft ondt i halsen siden weekenden og hoster også endnu... Bare ikke til at komme af med...

Nå jeg skal i gang... Dagplejebørnene vågner snart og jeg har snart fri...

Så der skal lige ryddes legetøj op og støvsuges...

God weekend...

Majbritt

Tak i lige måde....

Anmeld

14. januar 2011

NoName

Eva. skriver:

Ja, det har du ret i.....De store er derover så det er en stor hjælp og hun laver også mad, så jeg sidder bare her med tæppe og te og prins og prinsesse tv... men jeg har bare ikke tid, har et eksamensprojet mandag..

klik, så blev mit tv da også lige tændt...

godt man har mutti... min bor lidt for langt væk til at kunne hjælpe mig på den måde...

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

noname skriver:

klik, så blev mit tv da også lige tændt...

godt man har mutti... min bor lidt for langt væk til at kunne hjælpe mig på den måde...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden hende og ja også min far...de er uvurderlige...virkelig..

Hvor langt væk bor dine?

Anmeld

14. januar 2011

NoName

Eva. skriver:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden hende og ja også min far...de er uvurderlige...virkelig..

Hvor langt væk bor dine?

min mor bor 30 km væk, men min svigermor bor 5 km væk... men hun er ikke lige typen man ringer til og ber om hjælp til sådan noget... hun er af den gamle skole og synes ofte jeg er et pyllerhoved og synger sangen om dengang hun fik børn (for 35 og 40 år siden)

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

noname skriver:

min mor bor 30 km væk, men min svigermor bor 5 km væk... men hun er ikke lige typen man ringer til og ber om hjælp til sådan noget... hun er af den gamle skole og synes ofte jeg er et pyllerhoved og synger sangen om dengang hun fik børn (for 35 og 40 år siden)

Åhh...sådan nogle er bare ret så svære...øv...men mon ikke de har glemt eller bare selv måtte klare det og så mener at alle bare skal bide tænderne sammen..men det gavner jo også børnene at der er bedsteforældre der gider..

Mine boede indtil aug. måned 20 km væk, så det er virkelig luksus nu..

Anmeld

14. januar 2011

NoName

Eva. skriver:

Åhh...sådan nogle er bare ret så svære...øv...men mon ikke de har glemt eller bare selv måtte klare det og så mener at alle bare skal bide tænderne sammen..men det gavner jo også børnene at der er bedsteforældre der gider..

Mine boede indtil aug. måned 20 km væk, så det er virkelig luksus nu..

mine svigerforældre har glemt hvor meget små babyer faktisk sover og bliver sure på mig over jeg siger hun er træt og at hun gerne må sove lidt... Åhh du sir da også altid hun skal sove, hun er jo lige kommet og hun ser da ikke træt ud... øhh nej, men træt, det er hun...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.