Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
noname skriver: Kan godt huske det... bare bliv ved, til sidst blir det nede... kan huske jeg engang måtte spise mig igennem 1½ liter youghurt før jeg fik lov til at beholde portionen nede...
Kan godt huske det... bare bliv ved, til sidst blir det nede... kan huske jeg engang måtte spise mig igennem 1½ liter youghurt før jeg fik lov til at beholde portionen nede...
Håber godt nok også at der er en ende på det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Håber godt nok også at der er en ende på det...
ikke for at være lyseslukker, men min kvalme forsvandt først efter 4½ måned
noname skriver: - dovenskaben længe leve
- dovenskaben længe leve
hehe ja... alt det man burde, men ikke lige får gjort
noname skriver: ikke for at være lyseslukker, men min kvalme forsvandt først efter 4½ måned
Da jeg ventede Julie, havde jeg kvalme og opkast indtil jeg fødte...
MoarJ skriver: Da jeg ventede Julie, havde jeg kvalme og opkast indtil jeg fødte...
håber ikke du skal have det denne gang
noname skriver: håber ikke du skal have det denne gang
Det håber jeg godt nok heller ikke...
Jeg burde gøre rent. Og ordene vasketøj og gå i bad, men så er jeg nød til både at gå ned i kælderen efter tøjet og så helllllllleeee vejen op på 1 sal for at gå i bad, hmmm tror jeg starter med badet, så skal jeg kun gå ned af bagefter
Moar'en skriver: Jeg burde gøre rent. Og ordene vasketøj og gå i bad, men så er jeg nød til både at gå ned i kælderen efter tøjet og så helllllllleeee vejen op på 1 sal for at gå i bad, hmmm tror jeg starter med badet, så skal jeg kun gå ned af bagefter
hvordan kommer du så op med vasketøjet???
noname skriver: hvordan kommer du så op med vasketøjet???
ja se det bliver så mit næste problem Nu kan jeg høre manden kopm hjem så kan jeg jo sende ham i kælderen
noname skriver: Man burde vel tage sig lidt sammen og få ryddet lidt op og gjort badeværelset rent og få tørret støv af og få sat en vask over... men synes ikke lige jeg giiider... hvad burde i lave lige nu???
Man burde vel tage sig lidt sammen og få ryddet lidt op og gjort badeværelset rent og få tørret støv af og få sat en vask over... men synes ikke lige jeg giiider...
hvad burde i lave lige nu???
Præcis det du skriver kan bare ikke lige tage mig sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128