Kamillethe.....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

MorTilMalene

Valle81 skriver:

Honning er først efter 1 år:0)

ja det har jeg også hørt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

MorTilMalene

Valle81 skriver:

Vi har givet Anton varm kamillethe med sukker i siden han var ganske ny:0)

100 ml te med en teskefuld sukker i:0)

åhh ha har det så skidt med at skulle give hende sukker.. ved ikke hvorfor men syns babyer og sukker er slemt.. nok mest fordi min venindes dreng på 18 mrd har fået sukker cola chokolade og slik hver dag li så længe jeg har kendt dem.. smiler..

Anmeld

14. januar 2011

Maja88

MorTilMalene skriver:

åhh ha har det så skidt med at skulle give hende sukker.. ved ikke hvorfor men syns babyer og sukker er slemt.. nok mest fordi min venindes dreng på 18 mrd har fået sukker cola chokolade og slik hver dag li så længe jeg har kendt dem.. smiler..

du behøves ikke give sukker, men det er surt uden

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

MorTilMalene skriver:

heeej alle skønne mennesker..

lille ppigen er blevet en smugle hæs.. og tror faktisk hun har en smugle ondt i halsen. og da man jo ikk kan give en baby på 9 uger en stepsils og sige hun skal sutte på den og ikk synke den, kan man så godt give hende noged kold kamillethe i flasken??? eller skal man gå til lægen med det, det burde jo bar ikk være helt nødvendigt når hun jo "bare er lidt hæs"

Kamille er, som jeg så tit har sagt, naturens egen giniale medicin og kan bruges til en million ting både ind- og udvortes.
Så giv du bare trolden en flaske lun kamillete, småbørn elsker det, og det bekommer dem vel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

Vidunderligeunger

MorTilMalene skriver:

så nøjedes med en halv teske.. du KAN jo ikke leve fter ALLE rgler resten af babys liv Det måtte jeg også sande, da jeg mod alle mine principper puttede sukker i Albertes kamillethe, som 5 ugers baby.. Men, sådan er livet jo

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

MorTilMalene skriver:

Du kan sagtens lave det uden sukker :0)

Men husk du er ikke din veninde:0)

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

BlyViol skriver:

så nøjedes med en halv teske.. du KAN jo ikke leve fter ALLE rgler resten af babys liv Det måtte jeg også sande, da jeg mod alle mine principper puttede sukker i Albertes kamillethe, som 5 ugers baby.. Men, sådan er livet jo

Anmeld

14. januar 2011

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

og lod hende ligge selv i 5 minutter, fordi jeg bare SKULLE på toilet haha.. havde dårlig samvittighed i flere uger, indtil jeg fandt ud af, at det var ikke sidste gang hun skulle klare sig selv i 5 minutter utroligt som man bliver klogere !

Anmeld

14. januar 2011

Rosa

Valle81 skriver:

Honning er først efter 1 år:0)

OK  Tak.

Anmeld

14. januar 2011

Mira0911

Rosa skriver:

Hvornår er det at de må begynde at få lidt honning i?

Rosa, som også giver Jonte kamillethe i flaske om natten når han hoster...

Mener det er når de er 1 år... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.