Kamillethe.....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

MorTilMalene

heeej alle skønne mennesker..

lille ppigen er blevet en smugle hæs.. og tror faktisk hun har en smugle ondt i halsen. og da man jo ikk kan give en baby på 9 uger en stepsils og sige hun skal sutte på den og ikk synke den, kan man så godt give hende noged kold kamillethe i flasken??? eller skal man gå til lægen med det, det burde jo bar ikk være helt nødvendigt når hun jo "bare er lidt hæs"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

afrobabies

MorTilMalene skriver:

lille ppigen er blevet en smugle hæs.. og tror faktisk hun har en smugle ondt i halsen. og da man jo ikk kan give en baby på 9 uger en stepsils og sige hun skal sutte på den og ikk synke den, kan man så godt give hende noged kold kamillethe i flasken??? eller skal man gå til lægen med det, det burde jo bar ikk være helt nødvendigt når hun jo "bare er lidt hæs"

Ja, det kan du sagtens gøre, det må også gerne være samme varme, som hvis man skulle have en almindelig flaske mælk

Anmeld

14. januar 2011

Maise

hoster hun meget ?? bare lige vær obs på falsk strubehoste. jeg giver titi min pige varm kamillethe på flaske. Også hvis hun har ondt i tænder, er urolig om natten eller lign. hun er 1 år.

Anmeld

14. januar 2011

Mor Til Julie<3

Jeg ville nok give hende lidt kamillethe i hende`s flaske ...
Jeg gjorde det selv ved min datter da hun heller ikke var rat gammel ... Det må jo os godt være lidt lunken ...

Anmeld

14. januar 2011

MorTilMalene

victoria2008 skriver:

Ja, det kan du sagtens gøre, det må også gerne være samme varme, som hvis man skulle have en almindelig flaske mælk

okaj jamen det vil jeg så prøve og se om hun kan li.. hehe..

Anmeld

14. januar 2011

Rosa

Hvornår er det at de må begynde at få lidt honning i?

Rosa, som også giver Jonte kamillethe i flaske om natten når han hoster...

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

MorTilMalene skriver:

okaj jamen det vil jeg så prøve og se om hun kan li.. hehe..

Det er jo noget, som virker beroligende, og virker på mange ting, så det er ikke skadeligt

Anmeld

14. januar 2011

MorTilMalene

Maise skriver:

hoster hun meget ?? bare lige vær obs på falsk strubehoste. jeg giver titi min pige varm kamillethe på flaske. Også hvis hun har ondt i tænder, er urolig om natten eller lign. hun er 1 år.

nej hun hoster overhoved ikke.. men kan høre når hun pludre eller græder at hun er hæs..  og tror det har irriteret hende i nat for hun har sovet rigtig skidt i nat..

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

Rosa skriver:

Hvornår er det at de må begynde at få lidt honning i?

Rosa, som også giver Jonte kamillethe i flaske om natten når han hoster...

Honning er først efter 1 år:0)

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

MorTilMalene skriver:

Vi har givet Anton varm kamillethe med sukker i siden han var ganske ny:0)

100 ml te med en teskefuld sukker i:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.