Kageklub Kreadag Sjælland (flytning :-/)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

ekzunz

Chatarina skriver:

Begge dele... men en hel sæk voksentøj. er det også det i har med eller er det til ungerne?

Jeg har ihvertfald en hel del tøj som trænger til at blive sorteret godt og grundigt, men jeg tager også noget børnetøj med - jeg drukner i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

ChatH

Znuzke skriver:

Jeg har ihvertfald en hel del tøj som trænger til at blive sorteret godt og grundigt, men jeg tager også noget børnetøj med - jeg drukner i det

det bliver godt

Anmeld

14. januar 2011

Zafir

Znuzke skriver:

Ha ha ha - hold op hvor er jeg dårlig - selvfølgelig er det Odsherred.....

Happy painting....

Er det i virkeligheden ikke dig der bor i Hornsherred selv?

Og nu er jeg færdig... Med at male 100m2 vægge første af 3 gange... phew...

Så nu skal jeglige være holder på en 3 meter lang og MEGA tyk vange til vores trappe der skal i afretteren...

Mon jeg kommer i seng FØR kl. 01 idag???... - SÅ er det første gang på en uge...

Anmeld

14. januar 2011

ekzunz

Zafir skriver:

Er det i virkeligheden ikke dig der bor i Hornsherred selv?

Og nu er jeg færdig... Med at male 100m2 vægge første af 3 gange... phew...

Så nu skal jeglige være holder på en 3 meter lang og MEGA tyk vange til vores trappe der skal i afretteren...

Mon jeg kommer i seng FØR kl. 01 idag???... - SÅ er det første gang på en uge...

Ha ha - jo, det er det vel egentligt.... Se, det er derfor jeg prædiker for drengene at selv om geografi er kedeligt, så er det altså vigtigt at lære....

Føj, det er meget væg der skal males.... Vanger og afrettere?? Nu taler du fremmedsprog.....men det lyder som noget der kan blive sent....

Jeg tænkte i øvrigt på dig idag - jeg har fået hjemmeopgave. Jeg skal skrive et farvelbrev til min moar..... Puh ha.....

Anmeld

14. januar 2011

Zafir

Znuzke skriver:

Ha ha - jo, det er det vel egentligt.... Se, det er derfor jeg prædiker for drengene at selv om geografi er kedeligt, så er det altså vigtigt at lære....

Føj, det er meget væg der skal males.... Vanger og afrettere?? Nu taler du fremmedsprog.....men det lyder som noget der kan blive sent....

Jeg tænkte i øvrigt på dig idag - jeg har fået hjemmeopgave. Jeg skal skrive et farvelbrev til min moar..... Puh ha.....

Áltså - maling er sku næsten det mindste af det.

Efter vi har 'overtaget det' fra resten af håndværkerne, har vi bygget en væg bagved skorstenen. Så har vi spartlet det hele 3 gange og slebet det hele 3 gange. Vi har armeret. Vi har grundet med grunder inden filt. Vi har sat filt op... - også har jeg jo så malet med grundingsmaling idag.

Derudover har vi: revet væggen ned mellem iduns gamle værelse og bryggerset... Vi har revet Iduns værelse ned. vi har flået det gamle bryggers færdig. Så har vi revet gulvet af køkkenet og er ved at ligge nyt gulv og er ved at bygge trappe til førstesal... mmm... Og bum bum... hvad mere???...

NÅÅÅÅJA - været ravneforældre til vores 2 børn og haft roskildesyge og holdt jul og nytår...

Jeg glæææææææææææææææææææder mig til at blive færdig...!!!

Men jowjow GeograFI ER vigtig

Anmeld

14. januar 2011

ekzunz

Zafir skriver:

Áltså - maling er sku næsten det mindste af det.

Efter vi har 'overtaget det' fra resten af håndværkerne, har vi bygget en væg bagved skorstenen. Så har vi spartlet det hele 3 gange og slebet det hele 3 gange. Vi har armeret. Vi har grundet med grunder inden filt. Vi har sat filt op... - også har jeg jo så malet med grundingsmaling idag.

Derudover har vi: revet væggen ned mellem iduns gamle værelse og bryggerset... Vi har revet Iduns værelse ned. vi har flået det gamle bryggers færdig. Så har vi revet gulvet af køkkenet og er ved at ligge nyt gulv og er ved at bygge trappe til førstesal... mmm... Og bum bum... hvad mere???...

NÅÅÅÅJA - været ravneforældre til vores 2 børn og haft roskildesyge og holdt jul og nytår...

Jeg glæææææææææææææææææææder mig til at blive færdig...!!!

Men jowjow GeograFI ER vigtig

Nøj en omgang. Men det bliver jo fedt når det bliver færdigt.

Er i færdige med 1.salen? Det er det projekt jeg synes jeg har hørt dig tale mest om. Har Tom barsel siden i kaster jer ud i sådan nogle vilde projekter?

Anmeld

14. januar 2011

Zafir

Znuzke skriver:

Nøj en omgang. Men det bliver jo fedt når det bliver færdigt.

Er i færdige med 1.salen? Det er det projekt jeg synes jeg har hørt dig tale mest om. Har Tom barsel siden i kaster jer ud i sådan nogle vilde projekter?

Det er førstesalen jeg har malet førstegang idag Så nej... Det er en del af projektet og det bliver meeeeeeeeega fedt, når det bliver færdig. og ja... han har barsel. Vi har 1 uge tilbage før han starter igen. Så er resten småprojekter til mig. Men de store ting (altså at være flyttet ind i soveværelse og kunne flytte Idun ind i sit nye værelse) skal være klar på lørdag

Anmeld

14. januar 2011

Susan1978

jeg kan ikke endnu sige om jeg kan deltage, så jeg følger lige med hvilken dato det blir - er det så ok at melde til evt i sidste øjeblik?

Anmeld

14. januar 2011

Zafir

Susan1978 skriver:

jeg kan ikke endnu sige om jeg kan deltage, så jeg følger lige med hvilken dato det blir - er det så ok at melde til evt i sidste øjeblik?

ORK JA - men du SKAL med!!! Det er ikke det samme uden dig...

Anmeld

14. januar 2011

Susan1978

right back a ya! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.