Kageklub Kreadag Sjælland (flytning :-/)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken dag passer dig bedst, til at holde Kageklub Kreadag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.082 visninger
42 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Zafir

En synders bekændelser, kan man også kalde det.

Jeg ligger jo BEGRAVET i byggeri og her imod slutningen speeder tempoet op og vi arbejder og forsømmer alt og føler os som ravneforældre... Men jeg havde mig jo fejlagtigt forestillet mig at vi var færdige så jeg med god samvittighed kunne tage afsted til kageklub kreadag. Men som det ser ud nu, er der INGEN søvn eller hvile i den sidste weekend inden Tom starter på arbejde igen...

Ergo er det urealistisk at tage til kagekreadag.

Derfor har jeg skrevet med Lullaby. Hun har foreslag til 2 andre datoer i februar. Jeg kan som sådan begge dage (begge dage vil være fødselsdagskager for mig).

Vi starter kl. 10, som tidligere planlagt og kører til vi ikke gider mere (eller lullaby smider os ud!) og tager bytte-tøj med til frokosten

Så kom frit frem. Meld din dato, så tager vi tilmeldingstråd den 24. januar.

Og UNDSKYLD - alt er forsømt i mit liv for tiden - tilgengæld bliver vores hus RØV FEDT og det er den største ombygning vi har lavet siden vi flyttede ind. Faktisk den allerstørste vi har lavet og sikkert kommer til at lave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Zafir

OPSEDASSE!!!!...

Kom nu med!!!!...

(håber ikke det er fordi I er sure på mig, når jeg er så lidt online?... &nbsp

Anmeld

14. januar 2011

ekzunz

Zafir skriver:

OPSEDASSE!!!!...

Kom nu med!!!!...

Jeg er helt vildt gal på dig og nægter at svare.... (men jeg vil gerne til kagedag - og jeg har stemt)

Anmeld

14. januar 2011

Dot D

Zafir skriver:

OPSEDASSE!!!!...

Kom nu med!!!!...

Åh Zafir, der er da ikke nogen, der kan blive sur på dig. Jeg ser om de nye datoer kan give en tur til Sjælland

Anmeld

14. januar 2011

Zafir

Znuzke skriver:

Jeg er helt vildt gal på dig og nægter at svare.... (men jeg vil gerne til kagedag - og jeg har stemt)

Dejligt at du har stemt

Anmeld

14. januar 2011

Zafir

Dot D skriver:

Åh Zafir, der er da ikke nogen, der kan blive sur på dig. Jeg ser om de nye datoer kan give en tur til Sjælland

Åhh det er jeg glad for. Jeg krydser super meget fingre for at du kan i feb!!!!

Anmeld

14. januar 2011

roenlund

så har jeg også stemt :-)

Anmeld

14. januar 2011

ChatH

Zafir skriver:

En synders bekændelser, kan man også kalde det.

Jeg ligger jo BEGRAVET i byggeri og her imod slutningen speeder tempoet op og vi arbejder og forsømmer alt og føler os som ravneforældre... Men jeg havde mig jo fejlagtigt forestillet mig at vi var færdige så jeg med god samvittighed kunne tage afsted til kageklub kreadag. Men som det ser ud nu, er der INGEN søvn eller hvile i den sidste weekend inden Tom starter på arbejde igen...

Ergo er det urealistisk at tage til kagekreadag.

Derfor har jeg skrevet med Lullaby. Hun har foreslag til 2 andre datoer i februar. Jeg kan som sådan begge dage (begge dage vil være fødselsdagskager for mig).

Vi starter kl. 10, som tidligere planlagt og kører til vi ikke gider mere (eller lullaby smider os ud!) og tager bytte-tøj med til frokosten

Så kom frit frem. Meld din dato, så tager vi tilmeldingstråd den 24. januar.

Og UNDSKYLD - alt er forsømt i mit liv for tiden - tilgengæld bliver vores hus RØV FEDT og det er den største ombygning vi har lavet siden vi flyttede ind. Faktisk den allerstørste vi har lavet og sikkert kommer til at lave...

hvor bliver det holdt??

Anmeld

14. januar 2011

Zafir

Chatarina skriver:

hvor bliver det holdt??

Lullaby arbejder på en skole i næstved, hvor vi låner skolekøkennet

Anmeld

14. januar 2011

ChatH

Zafir skriver:

Lullaby arbejder på en skole i næstved, hvor vi låner skolekøkennet

Okay det er lige langt nok væk for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.