Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Hvor fiiint
Hvor fiiint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det dig til sidst i interwiewet?? hvor du sidder i sengen?
quar20 skriver:
Tilbage
WUUUHUUU - MOVIESTAR!! Dejligt at I har fået lov til at komme hjem, søde .. Jeg håber snart lille Liam-skatten er fuldstændig ovenpå igen, så I kan komme igang med en HELT normal hverdag, igen.
quar20 skriver: Jep det er lige hvad Liam og jeg blev igår. Vi fik besøg af tv.2 østjylland da vi har været indlagt på børneafd. i Randers fra søndag og til igår aftes da Liam desværre er ramt af RS Virus...!! Han er heldigvis i bedring nu og vi har fået lov at komme hjem dog får han medicin herhjemme og vi skal holde telefonisk kontakt med børneafd. hver dag de næste 2 uger..!! Men her er linket hvis nogen af jer lige vil se den korte version - vi kan desværre ikke finde den lange version der blev vist kl. 19.30 men min far har optaget det på hans hardisk så det skal da lige brændes ned så vi har det http://tv2oj.fynskemedier.dk/arkiv/2011/01/13/16545?autoplay=1 Det starter 3minutter inde i programmet.. Knus fra Maria og Liam der langt om længe er sluppet ud af isolationsstuen på børneafd.
Jep det er lige hvad Liam og jeg blev igår. Vi fik besøg af tv.2 østjylland da vi har været indlagt på børneafd. i Randers fra søndag og til igår aftes da Liam desværre er ramt af RS Virus...!!
Han er heldigvis i bedring nu og vi har fået lov at komme hjem dog får han medicin herhjemme og vi skal holde telefonisk kontakt med børneafd. hver dag de næste 2 uger..!!
Men her er linket hvis nogen af jer lige vil se den korte version - vi kan desværre ikke finde den lange version der blev vist kl. 19.30 men min far har optaget det på hans hardisk så det skal da lige brændes ned så vi har det
http://tv2oj.fynskemedier.dk/arkiv/2011/01/13/16545?autoplay=1
Det starter 3minutter inde i programmet..
Knus fra Maria og Liam der langt om længe er sluppet ud af isolationsstuen på børneafd.
Hvor er du fantastisk!
Sees. skriver: WUUUHUUU - MOVIESTAR!! Dejligt at I har fået lov til at komme hjem, søde .. Jeg håber snart lille Liam-skatten er fuldstændig ovenpå igen, så I kan komme igang med en HELT normal hverdag, igen.
arhhh 1000 tak søde - ja det håber vi også på herhjemme..!! Syntes det har været så kaotisk lige siden han blev født.. først var det Tino også var det Liam.. Så nu håber vi på at vi kan gennemfører et år uden alt for meget sygdom
MoarJ skriver: Hvor er du fantastisk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128