vi er kendis'ser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

quar20

Jep det er lige hvad Liam og jeg blev igår. Vi fik besøg af tv.2 østjylland da vi har været indlagt på børneafd. i Randers fra søndag og til igår aftes da Liam desværre er ramt af RS Virus...!!

Han er heldigvis i bedring nu og vi har fået lov at komme hjem dog får han medicin herhjemme og vi skal holde telefonisk kontakt med børneafd. hver dag de næste 2 uger..!!

Men her er linket hvis nogen af jer lige vil se den korte version - vi kan desværre ikke finde den lange version der blev vist kl. 19.30 men min far har optaget det på hans hardisk så det skal da lige brændes ned så vi har det

http://tv2oj.fynskemedier.dk/arkiv/2011/01/13/16545?autoplay=1

Det starter 3minutter inde i programmet..

Knus fra Maria og Liam der langt om længe er sluppet ud af isolationsstuen på børneafd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Malene84

quar20 skriver:

Jep det er lige hvad Liam og jeg blev igår. Vi fik besøg af tv.2 østjylland da vi har været indlagt på børneafd. i Randers fra søndag og til igår aftes da Liam desværre er ramt af RS Virus...!!

Han er heldigvis i bedring nu og vi har fået lov at komme hjem dog får han medicin herhjemme og vi skal holde telefonisk kontakt med børneafd. hver dag de næste 2 uger..!!

Men her er linket hvis nogen af jer lige vil se den korte version - vi kan desværre ikke finde den lange version der blev vist kl. 19.30 men min far har optaget det på hans hardisk så det skal da lige brændes ned så vi har det

http://tv2oj.fynskemedier.dk/arkiv/2011/01/13/16545?autoplay=1

Det starter 3minutter inde i programmet..

Knus fra Maria og Liam der langt om længe er sluppet ud af isolationsstuen på børneafd.

hvor er du fiiiiin søde

Anmeld

14. januar 2011

quar20

Malene84 skriver:

hvor er du fiiiiin søde

hi hi tak søde men er nu også meget meget træt og medtaget af hele situationen.. vi har lagt i isolation på sygehuset så har ingen mennesker set udover sygeplejesker og læger

Anmeld

14. januar 2011

Kruse90

waaaw hvor er du smuk søøde

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Hvor fiiint

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

14. januar 2011

Dot D

Velkommen hjem SUPER-TV-STAR Godt det går bedre med Liam

Anmeld

14. januar 2011

quar20

Dot D skriver:

Velkommen hjem SUPER-TV-STAR Godt det går bedre med Liam

hihi tak søde Dot

Anmeld

14. januar 2011

quar20

SussieThyssen skriver:

Anmeld

14. januar 2011

quar20

Kruse90 skriver:

waaaw hvor er du smuk søøde

Tak søde Syntes nu jeg igner mest af alt en meget opslidt mor efter nogle hårde døgn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.