Godmorgen, kl er nu 04.00 og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

wamse

SabrinaOlsen skriver:

Benjamin har hostet i 2mdr, og lægen sagde falsk strubehoste men nu tror de det er astma, pga af den skimmelsvamp vi har fået God bedring med lille pigen

Tak skal du have Har bare så skidt med alt den sygdom for jeg er i min første praktik som pædagog og har kun 1½ uge tilbage hos dem, og har allerede haft en del fravær, men der er jo ikke andre end mig til at tage hende, når hun er syg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Mille83

Godmorgen, det var tidligt

Sender lige et kram, har dog hørt at sådan er det når de lige starter i DP el VS.....

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

Mille83 skriver:

Godmorgen, det var tidligt

Sender lige et kram, har dog hørt at sådan er det når de lige starter i DP el VS.....

Mange tak Nu har jeg afleveret ham, og henter ham kl. 12 med hans farmor, så kan jeg få sovet lidt, også ville farmor gerne have ham i eftermiddag Så nu kan jeg lade op til endnu en nat, hvis det skulle ske igen - men sådanne dage følger jo også med når man får børn

Anmeld

14. januar 2011

Tulle28

Milde makrel, det var godt nok tidligt Og jeg som synes det var alt for tidligt at vågne, da min datter besluttede at det var morgen 06.20. Det tager jeg i mig - det var jo langt op ad formiddagen i forhold til hos jer

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

wamse skriver:

Tak skal du have Har bare så skidt med alt den sygdom for jeg er i min første praktik som pædagog og har kun 1½ uge tilbage hos dem, og har allerede haft en del fravær, men der er jo ikke andre end mig til at tage hende, når hun er syg.

Jeg kan 100% godt følge dig, men desværre er det jo sådan nogle gange - jeg var selv højgravid da jeg blev uddannet og havde de sidste 3 mdr ekstremt meget fravær, men de forstod det godt Håber du og Lærke pigen får en god weekend, og krydser fingre for en snart rask lillepige

Anmeld

14. januar 2011

Alberts/

puha tidligt¨

albert havde også en lille periode hvor han skulle op klokken 02 og først ville sove igen klokken 10-12 stykker,   han er så hverken i dagpleje eller vuggestue da han er 4 mdr(; men tidligt alligevel.

håber for dig det snart vender, for det er da ikke til at blive ved med at hænge sammen

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

Tulle28 skriver:

Milde makrel, det var godt nok tidligt Og jeg som synes det var alt for tidligt at vågne, da min datter besluttede at det var morgen 06.20. Det tager jeg i mig - det var jo langt op ad formiddagen i forhold til hos jer

Haha ja vi skal snart have aftensmad griner...jeg stod også bare og kiggede på han og tænkte: mener du det seriøst?! - tjekkede alle ure, da jeg var sikker på der var noget galt med tiden.. Men nej, mor og Benjamin skulle da ind og lege med biler og alt det andet :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.