Godmorgen, kl er nu 04.00 og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Sabsy

.... BENJAMIN HAR VÆRET OPPE I GODT OG VEL 40 MIN!!!!Gooooooooosh! Efter Benjamin er startet i dagpleje er alt FUCKET OP!, han sover slet slet slet ikke, og er bare ikke den dreng vi kender mere - han var lige begyndt at sove igennem igen, og jeg starter arbejde tirsdag, håber inderligt snart der sker noget i Benjamins daglige rytme... Men godmorgen til jer piger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

TbCp

SabrinaOlsen skriver:

.... BENJAMIN HAR VÆRET OPPE I GODT OG VEL 40 MIN!!!!Gooooooooosh! Efter Benjamin er startet i dagpleje er alt FUCKET OP!, han sover slet slet slet ikke, og er bare ikke den dreng vi kender mere - han var lige begyndt at sove igennem igen, og jeg starter arbejde tirsdag, håber inderligt snart der sker noget i Benjamins daglige rytme... Men godmorgen til jer piger..

Fy for pokker! Det var godt nok alt alt for tidligt!

Liva havde også en lang periode hvor hun vågnede hver dag kl. 4.30 nej hvor var jeg smadret!

Heldigvis ændrede det sig igen!

Anmeld

14. januar 2011

wamse

Her faldt Lærke først i søvn kl 22.30 pga hendes slemme hoste, og så var hun vågen fra 03-05 i nat pga hosten Jeg har bare seriøst slemt fravær pga sygdom efterhånden

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

TbCp skriver:

Fy for pokker! Det var godt nok alt alt for tidligt!

Liva havde også en lang periode hvor hun vågnede hver dag kl. 4.30 nej hvor var jeg smadret!

Heldigvis ændrede det sig igen!

Jeg synes godt nok det er træls, men han var frisk - hvor lang tid var hendes periode??Knus

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

wamse skriver:

Her faldt Lærke først i søvn kl 22.30 pga hendes slemme hoste, og så var hun vågen fra 03-05 i nat pga hosten Jeg har bare seriøst slemt fravær pga sygdom efterhånden

det er jeg ked af - lungebetændelse? Benjamin har falsk strubehost - men jeg sad kl 03.45 og PRØVEDE at se Alias, på kanal 4, hvilket ikke kræver meget IQ for at følge med i, men i nat fattede jeg intet!

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

SabrinaOlsen skriver:

Jeg synes godt nok det er træls, men han var frisk - hvor lang tid var hendes periode??Knus

Uhhh det tror jeg ikke du vil høre.... den varede mellem 1/2 og 1 år
Og det var vist også lige der omkring da hun var startet i dagpleje

Anmeld

14. januar 2011

Rosa

Uhh, det var tidligt  Her var den 4.45 da han vågnede og fik kamillethe i flasken og bum - så sov han til 7.30 (dvs. da vågnede jeg ved at han forsøgte at stoppe fem små fingre ind i min mund) 

Anmeld

14. januar 2011

wamse

SabrinaOlsen skriver:

det er jeg ked af - lungebetændelse? Benjamin har falsk strubehost - men jeg sad kl 03.45 og PRØVEDE at se Alias, på kanal 4, hvilket ikke kræver meget IQ for at følge med i, men i nat fattede jeg intet!

Har haft hende til vagtlæge, og fik af vide at det er en virus, men nu har hun hostet sådan her i 1 uge nu stakkels pige

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

Rosa skriver:

Uhh, det var tidligt  Her var den 4.45 da han vågnede og fik kamillethe i flasken og bum - så sov han til 7.30 (dvs. da vågnede jeg ved at han forsøgte at stoppe fem små fingre ind i min mund) 

Jeg prøvede alt inden jeg tog ham op - selv dådyrøjnene over for min søn! Benjamin har det med at stikke en finger op i hver næsebor, og gerne helt op, fordi så er han sikker på jeg vågner helt... Også griner han over hele hovedet

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

wamse skriver:

Har haft hende til vagtlæge, og fik af vide at det er en virus, men nu har hun hostet sådan her i 1 uge nu stakkels pige

Benjamin har hostet i 2mdr, og lægen sagde falsk strubehoste men nu tror de det er astma, pga af den skimmelsvamp vi har fået God bedring med lille pigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.