Fastalavn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Carina1977 skriver:

Hvornår er der fastalavn?

Først den 6. Marst!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Loa

Carina1977 skriver:

Hvornår er der fastalavn?

6 marts

Anmeld

14. januar 2011

Loa

Isabella skal klædes ud..... Som jordbær Men kun fordi vi holder fætter/kusine fastelavnsfest, og de vil elske at se hende klædt ud.... (Og det vil hendes mor også) Hehe

Anmeld

14. januar 2011

hannetheis

jeg har stemt blank da min søn ikke er baby mere.

han var 2 år til hans første fastelavn, og der havde jeg selv syet et klovnesæt til ham, da sættet var lidt stort håber jeg han kan passe det i år og vil have det på.

det første år falst  fastelavn lidt træls så der var han slet ikke i institution, så derfor har han kun fejret dagen sidste år.

Anmeld

20. januar 2011

L.J.L

MatildeS skriver:

Haha, den her er da for morsom 

hvor kan man købe den henne??

Anmeld

20. januar 2011

o0sus0o

ja self. der fastalan i børnehaven alle andre skal klædes ud. ved bare ikke hvad hun vil være endnu. så langt er vi ikke nået.

Anmeld

20. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, de skal begge klædes ud. Sidste år ville Luka (han var 2 år) ellers ikke selvom han havde fået en fin tigerdragt (han elsker tigere)

Anmeld

20. januar 2011

*Sofie*

Ja, Malou skal klædes ud
Men hun skal ikke ha en eller anden voldsom dragt på og noget på hovedet...for så er der dømt klar fiasko. Det vil hun slet ikk synes er sjovt.
Hendes udklædning skal være nem og kunne erstatte hendes dagligdags tøj.
.......ved bare ikk lige helt hvad hun skal være endnu

Anmeld

20. januar 2011

Mira0911

Ja Julie skal da klædes ud, hvis hun selv ønsker det.. 

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

Tilmeldt skriver:

Jeg ved godt jeg er liidt tidligt på den, men jeg sad lige og tænkte på om i klæder jeres børn ud!?

Lisa skal starte i DP den 1. feb. så hun når jo at starte inden fastalavn.. Jeg har hørt lidt om at DP'en tager til noget fastalavns arrangament, og overvejede at finde på noget sødt!

Faldt over denne side:   http://www.costumecraze.com/Baby-Costumes.html

Der er jo mange super søde, men  måske man bare skulle fikse noget sammen selv, de koster alligevel en sjat!?     Hun er også kun tæt på 10mdr. til den tid, så det er vist mest for mors skyld!!

Stine og Lisa.

Min datter var knap et år til første fasterlavn.

Hun var lige glad så mere for mors skyld. Købte et damlentimer udstyr. det var en vest (bagpå var der en hale) og en "hue" som var hovedet på hunden. Meget sødt. Men hun var ikke vild med at gå rundt med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.