Fastalavn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal din baby klædes ud til fastalavn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.915 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Jeg ved godt jeg er liidt tidligt på den, men jeg sad lige og tænkte på om i klæder jeres børn ud!?

Lisa skal starte i DP den 1. feb. så hun når jo at starte inden fastalavn.. Jeg har hørt lidt om at DP'en tager til noget fastalavns arrangament, og overvejede at finde på noget sødt!

Faldt over denne side:   http://www.costumecraze.com/Baby-Costumes.html

Der er jo mange super søde, men  måske man bare skulle fikse noget sammen selv, de koster alligevel en sjat!?     Hun er også kun tæt på 10mdr. til den tid, så det er vist mest for mors skyld!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

eElak

Min søn er 22 måneder, så han får æren at blive klædt ud.. 

ved endnu ikke helt som hvad - valget står imellem hjemmelavet indianer, eller woody fra toystory.. ;-)

Sidste år, var han klædt ud som punker.... da han fra naturens side havde hanekam.. ;-)

Der var han 10.5 måned

Anmeld

13. januar 2011

Nettemor

vores søn vil også være lige omkring 10 mdr når det bliver fastelavn.. og han skal da helt sikkert klædes ud.. og det bliver da nok også mest for min skyld. og hans 2 bonus søstre som er vilde med ham og jo nok ville elske at han havde noget specielt på

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Ja! 

Da han var 14 måneder var han elefant og sidste år VILLE han bare ikke, til trods for jeg havde købt et Teletubbie kostume til ham, som han var kæmpestor fan af 

I år får han selv lov til at bestemme og lur mig om det ikke bliver Buzz Lightyear eller Woddy fra Toy story, han er helt besat af den film 

Anmeld

13. januar 2011

Mullebergen

Haha, den her er da for morsom 

Anmeld

13. januar 2011

Kløver

Hmm kommer meget an på den lilles alder og om man skal noget. Jeg har termin 3 marts, så er slet ikke sikkert den lille er her til den tid, og næste år vil han/hun jo ås være ca 1 år, så der tror jeg da der skal klædes ud, men ikke noget overdrevent, og kun hvis der bliver anledning til noget fastelavn

Anmeld

13. januar 2011

SussieThyssen

Tilmeldt skriver:

Jeg ved godt jeg er liidt tidligt på den, men jeg sad lige og tænkte på om i klæder jeres børn ud!?

Lisa skal starte i DP den 1. feb. så hun når jo at starte inden fastalavn.. Jeg har hørt lidt om at DP'en tager til noget fastalavns arrangament, og overvejede at finde på noget sødt!

Faldt over denne side:   http://www.costumecraze.com/Baby-Costumes.html

Der er jo mange super søde, men  måske man bare skulle fikse noget sammen selv, de koster alligevel en sjat!?     Hun er også kun tæt på 10mdr. til den tid, så det er vist mest for mors skyld!!

Stine og Lisa.

Har stemt blankt, da jeg ikke har nogen babyer og Nickolai er blevet for stor LOL.

Iøvrigt hedder det FastElavn og ikke fastalavn.
Det kommer fra ordet "faste" og "lag".
I gamle dage var det en fest der afsluttede den lange fastetid, hvor man levede på smalkost hele den lange vinter.
"Lag" betyder fest.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

MatildeS skriver:

Haha, den her er da for morsom 

Hehehe... JAh!!! Der er mange fede, på den side!!

Stine og Lisa.

Anmeld

14. januar 2011

Carina1977

Hvornår er der fastalavn?

Anmeld

14. januar 2011

oo

Carina1977 skriver:

Hvornår er der fastalavn?

6. marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.