170811 skriver:
Åh... Jeg har meget lang tid til jeg skal føde. (august). MEN.. Jeg føler bare der er så mange ting man skal, som jeg ikke aner noget om
Jeg begynder at gå i panik om jeg overhoved kan finde ud af at være mor!
Hvad skal man købe, hvor skal man købe det, hvorfor, hvordan, hvornår!? Hvilke bleer, hvordan ammer man, hva med mme, flaske, grød/mos, tøj, hvilken autostol, hvilken barnevogn. 

Har aldrig skiftet en ble i mit liv, og jeg synes lige pludselig der er ubeskriveligt uoverskueligt mange ting jeg ingen ting aner om... Er jeg den eneste der har det sådan? Er der en bog hvor jeg kan få alle svar foræret?
Hjælp. Føler jeg går lidt i panik. Måske er det normalt. 

tro mig, jeg ahvde det på smame måde, og tror de fleste kommer igennem det, og kan sige så meget, at der er ritgig god tid, til at vænne sig til tanken om den nye rolle. Jeg har haft super meget glæde af at være herinde, samt politikkens graviditetsbog.
Jeg har brugt meget at kigge i god tid hvad der findes på markedet, og hvad der kunne være af behov i forhold til os. Feks barnevogn, hvor længe vil jeg bruge den, hvor meget har vi råd til at give, skal den kunne være i bilen osv osv
Jeg er sikker på det hele nok skal gå, og i finder ud af det hele efterhånden 
Har du nogle spørgsmål, eller ønsker hjælp, er du velkommen, også til at skrive privat, hvis det er