Spørgsmål ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

mortilnoahogmelina

victoria2008 skriver:

Og ikke varme på i soverummet Han er jo så lille at han ikke kan sparke dynen af Det med vandet, der kan jeg ikke helt huske om de må få det kolde vand lige fra hanen, det kan jeg ikke lige huske om der er regler for de helt små

Der er heller ingen varme der inde  - og jeg synes os han er lige tilpas når han sover ingen varme problemer der . 

Jeg prøver at ringe til sp imorgen og snakke med hende om det . os med vandet . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

B&J

det kan også være det rum dit barn sover i er for varmt vores soveværelse er meget køligt for der sover vi alle 3 bedst

men ja det er så super svært

Anmeld

13. januar 2011

mortilnoahogmelina

TbCp skriver:

Hvis du ammer ham får han jo væske den vej, så vand tror jeg ikke er nødvendigt.... og ellers mener jeg at man skal koge vandet først før de må få det.

Jeg ammer ham .

Jeg prøver at ringe til sp imorgen og snakke med hende . 

Anmeld

13. januar 2011

mortilnoahogmelina

B&J skriver:

det kan også være det rum dit barn sover i er for varmt vores soveværelse er meget køligt for der sover vi alle 3 bedst

men ja det er så super svært

Jeg synes mest det er om dagen , ik rigtig når han sover om natten . 

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Pernille08 skriver:

Der er heller ingen varme der inde  - og jeg synes os han er lige tilpas når han sover ingen varme problemer der . 

Jeg prøver at ringe til sp imorgen og snakke med hende om det . os med vandet . 

Det var godt Jeg prøvede da at hjælpe  

Anmeld

13. januar 2011

B&J

Pernille08 skriver:

har i ikke bare et tæppe måske ???

det skal lige siges vores dreng midt på dagen sveder han også meget han er sådan en varm dreng også selv om han sover ude hihihihi..

Anmeld

13. januar 2011

B&J

Pernille08 skriver:

det skal lige siges vores dreng midt på dagen sveder han også meget han er sådan en varm dreng også selv om han sover ude hihihihi..

Anmeld

13. januar 2011

B&J

Pernille08 skriver:

Anmeld

13. januar 2011

B&J

der kom 3 undskyld

Anmeld

13. januar 2011

Malthes mor

Pernille08 skriver:

Heeej piger . 

Er der nogen af jer som har børn som VIRKELIG sveder så de er helt våde i nakken ?? 

- Min lille dreng er kun 2 uger , men han er simpelthen SÅÅ varm og er helt fugtig i nakken . Jeg har taget hans tempretur , men den er helt fin . 

Nogen af jer som har børn der er lige sådan ?? - Jeg tænker meget på vuggedød , da de jo siger det kan ske hvis de er for varme . Her er ikk overdrevet varm i vores lejlighed eller noget , der er de de 21 grader som der plejer at være , 

Min store dreng på 4 år har altid svedt meget når han sover. Han kan være helt våd af sved. Han smider dynen i løbet af natten, men sveder stadig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.