Spørgsmål ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
38 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

mortilnoahogmelina

Heeej piger . 

Er der nogen af jer som har børn som VIRKELIG sveder så de er helt våde i nakken ?? 

- Min lille dreng er kun 2 uger , men han er simpelthen SÅÅ varm og er helt fugtig i nakken . Jeg har taget hans tempretur , men den er helt fin . 

Nogen af jer som har børn der er lige sådan ?? - Jeg tænker meget på vuggedød , da de jo siger det kan ske hvis de er for varme . Her er ikk overdrevet varm i vores lejlighed eller noget , der er de de 21 grader som der plejer at være , 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

afrobabies

Pernille08 skriver:

Heeej piger . 

Er der nogen af jer som har børn som VIRKELIG sveder så de er helt våde i nakken ?? 

- Min lille dreng er kun 2 uger , men han er simpelthen SÅÅ varm og er helt fugtig i nakken . Jeg har taget hans tempretur , men den er helt fin . 

Nogen af jer som har børn der er lige sådan ?? - Jeg tænker meget på vuggedød , da de jo siger det kan ske hvis de er for varme . Her er ikk overdrevet varm i vores lejlighed eller noget , der er de de 21 grader som der plejer at være , 

Ikke for meget tøj på... Prøv at starte med kun bodystocking, og så se hvor han bliver kold, og så tilsæt et stykke tøj... Hvad er en normal påklædning for dig, hvad har han på?

Anmeld

13. januar 2011

mortilnoahogmelina

victoria2008 skriver:

Ikke for meget tøj på... Prøv at starte med kun bodystocking, og så se hvor han bliver kold, og så tilsæt et stykke tøj... Hvad er en normal påklædning for dig, hvad har han på?

jamen lige nu en body og et par tynde natbukser . 

og han sveder stadig . 

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Pernille08 skriver:

jamen lige nu en body og et par tynde natbukser . 

og han sveder stadig . 

Den er godt nok svær.... Det er jo også svært, fordi folk klæder jo deres børn forskelligt, men det lyder jo ikke til at du giver ham for meget på.... Har du snakket med læge/sundhedsplejerske om det?

Anmeld

13. januar 2011

mortilnoahogmelina

victoria2008 skriver:

Den er godt nok svær.... Det er jo også svært, fordi folk klæder jo deres børn forskelligt, men det lyder jo ikke til at du giver ham for meget på.... Har du snakket med læge/sundhedsplejerske om det?

Jaa det gør man bestemt . Jeg synes heller ikk selv jeg giver for meget på . 

Nej , men jeg vil lige prøve at ringe til sundhrdsplejsken imorgen og snakke med hende om det , for det er rigtig svært . 

Jeg er jo bange for der sker ham noget . Og nu hat jeg hørt sååå meget om vuggedød . 

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Pernille08 skriver:

Jaa det gør man bestemt . Jeg synes heller ikk selv jeg giver for meget på . 

Nej , men jeg vil lige prøve at ringe til sundhrdsplejsken imorgen og snakke med hende om det , for det er rigtig svært . 

Jeg er jo bange for der sker ham noget . Og nu hat jeg hørt sååå meget om vuggedød . 

Det kan jeg godt forstå at du er nervøs for... Men du må lade ham sove for sig selv, så han ikke også får din kropsvarme, det er meget vigtig, og se om du kan få ham til at drikke vand, enten af kop eller flaske...

Anmeld

13. januar 2011

mortilnoahogmelina

victoria2008 skriver:

Det kan jeg godt forstå at du er nervøs for... Men du må lade ham sove for sig selv, så han ikke også får din kropsvarme, det er meget vigtig, og se om du kan få ham til at drikke vand, enten af kop eller flaske...

Okay vil prøve det med vand engang . Han sover os for sig selv med sin egen dyne . Og der sveder han heller ikk som sådan , ikk så han er våd i nakken i hvertfald . 

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

Pernille08 skriver:

Okay vil prøve det med vand engang . Han sover os for sig selv med sin egen dyne . Og der sveder han heller ikk som sådan , ikk så han er våd i nakken i hvertfald . 

Og ikke varme på i soverummet Han er jo så lille at han ikke kan sparke dynen af Det med vandet, der kan jeg ikke helt huske om de må få det kolde vand lige fra hanen, det kan jeg ikke lige huske om der er regler for de helt små

Anmeld

13. januar 2011

Faith

Jep begge vores drenge sveder ekstremt meget om natten, ligegyldigt hvor lidt tøj de har på. De kan være helt våde i nakken og på ryggen, uden dog at have feber.

Anmeld

13. januar 2011

TbCp

Pernille08 skriver:

Hvis du ammer ham får han jo væske den vej, så vand tror jeg ikke er nødvendigt.... og ellers mener jeg at man skal koge vandet først før de må få det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.