Hvem her har en Sony eriksson x10 mini xspiria???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

FamilienSørensen

Kloks Kone skriver:

Hehe, nu har jeg haft min i ca. 4 måneder og har stadig ikke fundet ud af hvordan man zoom'er ind når man tager billeder... hehe.

Do you knuw how to do?? 

Er ikke den store teknik-haj

Ej hvor dejligt at høre om en der heller ikke kan for jeg har haft den siden sep. måned og jeg har slet ikke kunne zoome ind nogen steder heller. Weird altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

K.Rehder

Jacob&Kusuma skriver:

Ej hvor dejligt at høre om en der heller ikke kan for jeg har haft den siden sep. måned og jeg har slet ikke kunne zoome ind nogen steder heller. Weird altså

hahaha...Kvinder og teknik Der er vel ikke andet for end at jeg -igen, igen, igen- må prøve at lede efter brugsforvirringen...der må da stå et eller eller andet....Hvad den altså overhpvedet kan zoome??

Ellers må jeg lige prøve at høre i en telebutik.

Skal nok lige skrive hvis jeg finder ud af det

Anmeld

15. januar 2011

Steph_Laurits

Jacob&Kusuma skriver:

Hvis du kiggede på specifikationerne for hvad telefonen kan inden du købte den, så ville du vide at den slet ikke kan zoome

Anmeld

15. januar 2011

Steph_Laurits

Kloks Kone skriver:

hahaha...Kvinder og teknik Der er vel ikke andet for end at jeg -igen, igen, igen- må prøve at lede efter brugsforvirringen...der må da stå et eller eller andet....Hvad den altså overhpvedet kan zoome??

Den kan ikke zoome!

Billedopløsning 5  
Videoopløsning VGA, 640x480  
Autofokus Ja  
Zoom Nej  
Flash/kameralys LED

Anmeld

15. januar 2011

Steph_Laurits

Jacob&Kusuma skriver:

Billedopløsning 5  
Videoopløsning VGA, 640x480  
Autofokus Ja  
Zoom Nej  
Flash/kameralys LED

Anmeld

15. januar 2011

FamilienSørensen

Kloks Kone skriver:

Jeg er ikke sikker på den overhovedet kan zoome

Det ville ellers ødelægge min stolthed, hvis den kunne og jeg i så lang tid har ledt efter zoom effketen

Anmeld

15. januar 2011

FamilienSørensen

StephanieJ skriver:

Hvis du kiggede på specifikationerne for hvad telefonen kan inden du købte den, så ville du vide at den slet ikke kan zoome

Tusind tak for info. Haha ser man det!

Anmeld

15. januar 2011

Steph_Laurits

Jacob&Kusuma skriver:

Tusind tak for info. Haha ser man det!

Hehe, det var så lidt.

Det er rigtig træls at den ikke kan zoome, men har nu også MEGET overvejet nu når jeg endelig er ude af binding og så købe mig en anden tlf, for har aldrig rigtig været glad for den  Syntes altid der er problemer med den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.