Hvem her har en Sony eriksson x10 mini xspiria???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2011

PernilleB

Kan i ikk fortælle mig lidt om den..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

FamilienSørensen

Det har jeg

Og det er en god nok telefon. Man skal ihvertfald lige vænne sig til størrelsen og funktionerne, når man først har styr på det så er mobilen rigtig god.

Positiv ved den:

Store ikoner

Man kan lave overskuelige genvejstaster

TDC Marked er en rigtig lækker ting

Der er "gratis" GPS på. Man skal jo selvf. have internet

Der er overskuelig Email service

Fint nok kamera og video

Negativt ved den:

Irriterende små taster

Når nogen ringer og når alarmen ringer skal man rykke en tast til højre. Rigtig irriterende når det er morgen og man lige er blevet vækket, fordi man skal lægge det rigtig tryk før den scroll/rulle fuktion bevæger sig.

Den skal opdateres

Det er svært at finde ud af at lægge og flytte filer fra bærbar til mobil

Man kan KUN lave afspilningslister vis en pc

Zoom knappen inde i kamera fuktion er svær at finde

Generelt er det værste ved mobilen at man nogle gange ikke rammer de taster på touch skærmen man vil ramme.

Og det der med at når alarmen ringer om morgen skal man lægge et bestemt pres  for at dreje den rulle knap over på sluk eller snooze.

Det er en mobil man helt klart skal vænne sig til.

Men stod det tild mig ville jeg have valgt X10 mini pro. Det fortryder jeg stadig jeg ikke gjorde denne dag i dag

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Jacob&Kusuma skriver:

Det har jeg

Og det er en god nok telefon. Man skal ihvertfald lige vænne sig til størrelsen og funktionerne, når man først har styr på det så er mobilen rigtig god.

Positiv ved den:

Store ikoner

Fint nok kamera og video

Negativt ved den:

Irriterende små taster

Når nogen ringer og når alarmen ringer skal man rykke en tast til højre. Rigtig irriterende når det er morgen og man lige er blevet vækket, fordi man skal lægge det rigtig tryk før den scroll/rulle fuktion bevæger sig.

Den skal opdateres

Generelt er det værste ved mobilen at man nogle gange ikke rammer de taster på touch skærmen man vil ramme.

Og det der med at når alarmen ringer om morgen skal man lægge et bestemt pres  for at dreje den rulle knap over på sluk eller snooze.

Men stod det tild mig ville jeg have valgt X10 mini pro. Det fortryder jeg stadig jeg ikke gjorde denne dag i dag

Det forstår jeg godt! Jeg har den i pro udgaven, og det tastatur der er på, er guld værd! Jeg kan faktisk ikke komme på noget skidt ved telefonen andet end at jeg ikke kan finde ud på, hvordan man lægger på, når man er færdig med en samtale, fordi skærmen jo har låst sig under samtalen

Anmeld

15. januar 2011

FamilienSørensen

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt! Jeg har den i pro udgaven, og det tastatur der er på, er guld værd! Jeg kan faktisk ikke komme på noget skidt ved telefonen andet end at jeg ikke kan finde ud på, hvordan man lægger på, når man er færdig med en samtale, fordi skærmen jo har låst sig under samtalen

Jamen åh jeg fortryder virkelig virkelig meget at jeg ikke købte den i pro udgaven Du vil ikke bytte vil du

Anmeld

15. januar 2011

Pigent

PernilleB skriver:

Kan i ikk fortælle mig lidt om den..???

Har en Sony Ericsson Xperia x8. Den er super god og jeg elsker den. Det inde i den er det sammen som X10 mini da min veninde har den.

Anmeld

15. januar 2011

Steph_Laurits

Secrets skriver:

Har selv pro'en, når du tager telefonen op til øret så slukker skærmen - når du så er færdig med opkaldet skal du "tippe" tfl'en lidt så den ligger lidt vandret så kommer er lys igen og så kan du ligge på nede i højre hjørne

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Jacob&Kusuma skriver:

Jamen åh jeg fortryder virkelig virkelig meget at jeg ikke købte den i pro udgaven Du vil ikke bytte vil du

Hah, NÆ! Nej, det er en god telefon, som klart kan anbefales

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

StephanieJ skriver:

Har selv pro'en, når du tager telefonen op til øret så slukker skærmen - når du så er færdig med opkaldet skal du "tippe" tfl'en lidt så den ligger lidt vandret så kommer er lys igen og så kan du ligge på nede i højre hjørne

Nååårh, tak!

Anmeld

15. januar 2011

FamilienSørensen

Secrets skriver:

Hah, NÆ! Nej, det er en god telefon, som klart kan anbefales

Haha det tænkte jeg nok. Godt for dig det er en lækker telefon og det er altsa godt nok blær effekt det med den side slide tastatur

Anmeld

15. januar 2011

K.Rehder

Jacob&Kusuma skriver:

Det har jeg

Positiv ved den:

Store ikoner

Fint nok kamera og video

Negativt ved den:

Irriterende små taster

Den skal opdateres

Hehe, nu har jeg haft min i ca. 4 måneder og har stadig ikke fundet ud af hvordan man zoom'er ind når man tager billeder... hehe.

Do you knuw how to do?? 

Er ikke den store teknik-haj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.