Hvor er folk uretfærdige og uforstående...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Øv. Så er det godt at du havde et par stykker!

Jeg går heldigvis i klasse med min kæreste og så mødte jeg en pige fra klassen som bare var perfekt i forhold til veninde-materiale. Så jeg var heldig
Og ja, sådan tror jeg også tit det er - i hvert fald for nogle. Jeg er ikke en person der finder mig i alt, så hvis folk ikke opfører sig som jeg kan acceptere så "lader jeg ikke som om det er okay" så skærer jeg dem fra. Nu har jeg givet dem chancer i 2½ år, nu gider jeg ikke rigtig min klasse mere. Alligevel gør det mig lidt ked af det at de er sådan.  

du lydder en kende lige som mig... vi skal heller ik finde os i alt hvad andre byder os...

jeg siger også gerne min mening til folk hvis de irritere mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Chamomile

Av, rigtig god bedring 

Anmeld

14. januar 2011

PernilleB

Dinna88 skriver:

Det er det desværre også. Og det mærkelige var at det kom uden at jeg bevægede mig. Men ja, det er såååå smertefuldt at man slet ikke tror det  Men tak! Jeg tror jeg vil prøve at snakke med dem om det, hvis ikke jeg kan tage afsted i morgen, så de kan få lidt forståelse og høre hvad der faktisk er sket.

De skal bare acceptere a du er syg... alt andet kan simpelt ikk være rigtigt..!! du må ikk finde dig i det..

men håber for din egen skyld du kommer oven på igen... jeg har nogle gane iskas nerven i klemme... og det gør satme osse nas, så ved næsten hvordan det er...

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

Kay skriver:

du lydder en kende lige som mig... vi skal heller ik finde os i alt hvad andre byder os...

jeg siger også gerne min mening til folk hvis de irritere mig

Nej, vi skal nemlig ej - elsker den smiley du har brugt!

Men det er godt at vi ikke finder os i alt. Sådan skal det være.

Anmeld

14. januar 2011

Dinna88

PernilleB skriver:

De skal bare acceptere a du er syg... alt andet kan simpelt ikk være rigtigt..!! du må ikk finde dig i det..

men håber for din egen skyld du kommer oven på igen... jeg har nogle gane iskas nerven i klemme... og det gør satme osse nas, så ved næsten hvordan det er...

Nej. De er sgu lidt latterlige. Æv.

Åhh nej, det kender jeg også en der har haft! Hun lignede en der havde lyst til at dø. Det må være forfærdeligt

Jeg troede faktisk det var en nerve der var i klemme først. Fordi det var når jeg bevægede mig på visse måder det var værst. Men tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.