Så skal vi se de royale tvillinger:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Steph_Laurits

Tulipan skriver:

Hehe har han sagt det

Tillader mig lige at svare - håber det er ok

Ja det har han udtalt til eb.dk, MEN han grinede og sagde så bagefter at de jo selvfølgelig er meget søde. Så det er nok ikke helt seriøst sagt. Du ved medierne og deres måde at sælge/trække læsere på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Vingummien

StephanieJ skriver:

Tillader mig lige at svare - håber det er ok

Ja det har han udtalt til eb.dk, MEN han grinede og sagde så bagefter at de jo selvfølgelig er meget søde. Så det er nok ikke helt seriøst sagt. Du ved medierne og deres måde at sælge/trække læsere på

Hehe, grineren.

Altså selvfølgelig er da nogle babyer der ikke er kønne, men at sige det om sine børnebørn :p
Men uanset hvad så er babyer altså nuller

Anmeld

13. januar 2011

otlitrom

Jeg håber det bliver sidst på eftermiddagen som varslet, jeg har først fri kl 15. Og jeg vil nu gerne se det...

Da jeg var på job idag spurgte en patient, om jeg havde været ude i det pulserende liv igår aftes? tjoo.. Det havde jeg da. Nå, om jeg havde modtaget nogle opkald fra en veninde? nææh, det havde jeg nu ikke? "N"å, siger patienten så. "Så har Mary altså ikke ringet til dig og fortalt hvornår hende og tvillingerne kommer hjem? Vi ligger jo her og venter" Haha, jeg grinede. Herlig patient

Anmeld

13. januar 2011

Steph_Laurits

Tulipan skriver:

Hehe, grineren.

Altså selvfølgelig er da nogle babyer der ikke er kønne, men at sige det om sine børnebørn :p
Men uanset hvad så er babyer altså nuller

Vi må jo se imorgen hvad der er kommet ud af det

Anmeld

13. januar 2011

Vingummien

StephanieJ skriver:

Vi må jo se imorgen hvad der er kommet ud af det

Ja

Anmeld

13. januar 2011

PinkLadybug

Nu er vi jo lidt royalister i min familie!, specielt når det gælder kronprinseparret!- Så håber virkelig det er om eftermiddagen de bliver vidst frem for vil jo gerne nå hjem og se de 2 små "live"..Men der er vel ikke kommet noget tidpunkt vel`?... Håber bare jeg når hjem fra efterskole inden! hehe..

Og vil sige at jeg også  for at der ikke Kommer en ny Victoria I kongehuset!- Men lidt sjovt hvis det blev en Victor og Victoria!(Det er da ihvertfald bedre end Bo og Lis haha )

Anmeld

13. januar 2011

bullerbassen

Sofia skriver:

Uhhh så er det i morgen vi skal se de små tvillinger, det glæder jeg mig til - lidt royal er man vel Så må vi se om Prins Henriks udtalelser holder stik... Han mener jo efter sigende ikke de er særlig kønne Underlig udtalelse. Men i hvert fald glæder jeg mig til at se de to små i morgen

Hvor ser du det henne ??

På tekst tv står der at de fortsat skal være på riget

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

bullerbassen skriver:

Hvor ser du det henne ??

På tekst tv står der at de fortsat skal være på riget

Jeg har læst det inde på bt.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.