Så skal vi se de royale tvillinger:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Sofia

Uhhh så er det i morgen vi skal se de små tvillinger, det glæder jeg mig til - lidt royal er man vel Så må vi se om Prins Henriks udtalelser holder stik... Han mener jo efter sigende ikke de er særlig kønne Underlig udtalelse. Men i hvert fald glæder jeg mig til at se de to små i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Uhhh så er det i morgen vi skal se de små tvillinger, det glæder jeg mig til - lidt royal er man vel Så må vi se om Prins Henriks udtalelser holder stik... Han mener jo efter sigende ikke de er særlig kønne Underlig udtalelse. Men i hvert fald glæder jeg mig til at se de to små i morgen

Altså jeg er MEGA royal når det gælder om at være klistret til TV'et ved særlige royale lejligheder!! Hvornår og hvor bliver de vist i morgen - jeg har slet ikke fået set noget om de tvillinger endnu, da jeg har haft for travlt på job!

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Altså jeg er MEGA royal når det gælder om at være klistret til TV'et ved særlige royale lejligheder!! Hvornår og hvor bliver de vist i morgen - jeg har slet ikke fået set noget om de tvillinger endnu, da jeg har haft for travlt på job!

Sidst på eftermiddagen i morgen udskrives de fra Riget De har haft gulsot, så derfor først i morgen.

Jeg har det på samme måde med den royale følelse, har også allerede planlagt at jeg skal se det engelske bryllup her til foråret

Anmeld

13. januar 2011

LR85

jaaaa, skal helt klart se det

Anmeld

13. januar 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Sidst på eftermiddagen i morgen udskrives de fra Riget De har haft gulsot, så derfor først i morgen.

Jeg har det på samme måde med den royale følelse, har også allerede planlagt at jeg skal se det engelske bryllup her til foråret

Fedt - jeg inviterer mig selv. Foran skærmen naturligvis, men alligevel 

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

Ih, det er typisk. Nu har jeg været hjemme fra skole i 3 dage (ikke pga. de royale tvillinger altså) og så imorgen når jeg nok ikke er hjemme før omkring 17-18 stykker så tager de hjem... Fesent!

er nok lidt skabroyalist...

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Ih, det er typisk. Nu har jeg været hjemme fra skole i 3 dage (ikke pga. de royale tvillinger altså) og så imorgen når jeg nok ikke er hjemme før omkring 17-18 stykker så tager de hjem... Fesent!

er nok lidt skabroyalist...

Ihh, det er atlså heller ikke fair Men mon ikke de genudsender det en maaaasse gange

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

louiseandersen85 skriver:

jaaaa, skal helt klart se det

Anmeld

13. januar 2011

Vingummien

Sofia skriver:

Hehe har han sagt det

Anmeld

13. januar 2011

Stumpen

Jeg vil ikke sige at jeg jeg er royalist med stort R... Ser som regel div. begivenheder, men denne gang må jeg sige "heldigvis kommer de hjem i morgen" Synes det fylder alt alt alt for meget i medierne, bliver liiiidt for træls at høre på, for der er jo intet nyt at fortælle... At Ellen H har set tvillingerne rager mig da en fjer  Men glæder mig også til at se dem og ikke mindst høre her om et par måneder hvad de skal hedde...  for at det ikke bliver en victoria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.