2 katte bortgives!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Fru'Rugaard

Dictes mor skriver:

Hvis du vil af med dem og er tryg ved at give dem til mig, så kommer jeg gerne og henter dem hos dig en dag.

Jamen, det kan vi godt finde ud af det er med at komme først til mølle- der er mange der har skrevet på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Jeg tror lige at de skal vænnes sig til dine børn, men hvis de får revet hårdt i dem, vil de self. give lyd fra sig, men de bider ikke- så jeg tror bare at det er noget de skal vænne sig til
De Er renlige- har dog ikke brugt kattebakke længe, da vi altid har haft kattelem, men har det ikke længere, fordi at hundene ødelægger den- men er helt sikker på at når de først finder ud af at der er en kattebakke, så skal de nok brugde den! MEN- hvis jeres hus lugter af andre katte, så skal jeg ikke kunne udelukke at de ikke vil tisse en enkel gang på gulvtæppet for at sprede deres duft- men de har aldrig tisset i dyner el.lign.

Men hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg et par killinger ville være bedre til jer, så de vokser med et ryk i halen, osv. i ny og næ

Anmeld

15. januar 2011

Dictes mor

Fru'Rugaard skriver:

Jamen, det kan vi godt finde ud af det er med at komme først til mølle- der er mange der har skrevet på dem

Jeg vil meget gerne have dem. Vil du sende en pb med adresse, så kan vi komme og hente dem

Anmeld

15. januar 2011

Fru'Rugaard

Dictes mor skriver:

Jeg vil meget gerne have dem. Vil du sende en pb med adresse, så kan vi komme og hente dem

Pb er sendt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.