2 katte bortgives!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Dictes mor

Jeg er interesseret, hvis du mener, at de kan bo på en gård lidt syd for Viborg med mange mus, tæt på skov og meget langt fra trafikkerede veje. Men de skal bo udenfor på et varmt høloft og i stalden og fange mus, tror du, at det er noget de vil kunne finde ud af, altså at være ude katte? Og hvad hedder de egentlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Fru'Rugaard

loppen82 skriver:

Tænker over det og vender tilbage engang i aften... 

Men ka godt li den m det røde... hvad hedder den???

Det er helt iorden
Hun hedder Dudi

Anmeld

15. januar 2011

Fru'Rugaard

Dictes mor skriver:

Jeg er interesseret, hvis du mener, at de kan bo på en gård lidt syd for Viborg med mange mus, tæt på skov og meget langt fra trafikkerede veje. Men de skal bo udenfor på et varmt høloft og i stalden og fange mus, tror du, at det er noget de vil kunne finde ud af, altså at være ude katte? Og hvad hedder de egentlig?

Altså, det tror jeg godt de kan, men de er meget indenfor her hos os.
De elsker opmærksomhed, så det skal der jo osse være noget af, selvom de er udenfor, men hende med røde, hun fanger mus hele tiden, og er rigtig god til det

Anmeld

15. januar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Altså, det tror jeg godt de kan, men de er meget indenfor her hos os.
De elsker opmærksomhed, så det skal der jo osse være noget af, selvom de er udenfor, men hende med røde, hun fanger mus hele tiden, og er rigtig god til det

De hedder tulle og dudi
Og vi bor også på en gård

Anmeld

15. januar 2011

Dictes mor

Er de vant til hunde? Jeg har en hund, men den skal nok lade dem være. De vil komme til at bo i laden, men vil selvfølgelig blive snakket med og passet godt på. De skal have det godt selvom de skal være ude.

Anmeld

15. januar 2011

Dictes mor

Hvis du vil af med dem og er tryg ved at give dem til mig, så kommer jeg gerne og henter dem hos dig en dag.

Anmeld

15. januar 2011

Shoppingmor

Hvor er de søde

Er de fra samme kuld, eller ikke i familie? Vil de kunne finde sig til rette i en familie med dreng på 5, pige på 3 og en mere på vej? Både børn og voksne i familien elsker katte og er vant til dyr.

Vi bor i hus, hvor der vil være mulighed for at komme ud.

Er de 200% renlige (som i går i bakken HVER gang, og INGEN tisseri i dyner etc.?)

Anmeld

15. januar 2011

Fru'Rugaard

Dictes mor skriver:

Er de vant til hunde? Jeg har en hund, men den skal nok lade dem være. De vil komme til at bo i laden, men vil selvfølgelig blive snakket med og passet godt på. De skal have det godt selvom de skal være ude.

De er vant til hunde, vi har selv 2- men vores hunde "overfalder" dem bare helde tiden! det er ikke fordi at de syntes at det er træls, og de gør dem ikke ondt- jeg syntes bare at det er synd for dem- men ja, de er vant til hunde
Bare de har det varmt og godt- de elsker varme
Jeg skal lige sige at, nu når de er vaccineret, så skal de vaccineres 1 gang om året, for at vedligeholde vaccinen, hvis man ikke gør det, har vaccinen ingen virkning- men det er ikke noget man skal, det vælger man selv

Anmeld

15. januar 2011

Fru'Rugaard

Shoppingmor skriver:

Hvor er de søde

Er de fra samme kuld, eller ikke i familie? Vil de kunne finde sig til rette i en familie med dreng på 5, pige på 3 og en mere på vej? Både børn og voksne i familien elsker katte og er vant til dyr.

Vi bor i hus, hvor der vil være mulighed for at komme ud.

Er de 200% renlige (som i går i bakken HVER gang, og INGEN tisseri i dyner etc.?)

Jeg tror lige at de skal vænnes sig til dine børn, men hvis de får revet hårdt i dem, vil de self. give lyd fra sig, men de bider ikke- så jeg tror bare at det er noget de skal vænne sig til
De Er renlige- har dog ikke brugt kattebakke længe, da vi altid har haft kattelem, men har det ikke længere, fordi at hundene ødelægger den- men er helt sikker på at når de først finder ud af at der er en kattebakke, så skal de nok brugde den! MEN- hvis jeres hus lugter af andre katte, så skal jeg ikke kunne udelukke at de ikke vil tisse en enkel gang på gulvtæppet for at sprede deres duft- men de har aldrig tisset i dyner el.lign.

Anmeld

15. januar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Jeg tror lige at de skal vænnes sig til dine børn, men hvis de får revet hårdt i dem, vil de self. give lyd fra sig, men de bider ikke- så jeg tror bare at det er noget de skal vænne sig til
De Er renlige- har dog ikke brugt kattebakke længe, da vi altid har haft kattelem, men har det ikke længere, fordi at hundene ødelægger den- men er helt sikker på at når de først finder ud af at der er en kattebakke, så skal de nok brugde den! MEN- hvis jeres hus lugter af andre katte, så skal jeg ikke kunne udelukke at de ikke vil tisse en enkel gang på gulvtæppet for at sprede deres duft- men de har aldrig tisset i dyner el.lign.

Hov- de er ikke fra samme kuld, men har levet sammen i godt og vel 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.