To guldæg til oplægning og tre til fryseren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Mullefisen2011

Uhhh søde..  fingre herfra  Håber at er kommer 2 små skabninger ud af guldæggene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Uhhh søde..  fingre herfra  Håber at er kommer 2 små skabninger ud af guldæggene

Tak

Anmeld

15. januar 2011

BubbieBear

weee hvor fantastisk smukke!

Sender en masse god karma!

Anmeld

15. januar 2011

Lisbeth1985

BubbieBear skriver:

weee hvor fantastisk smukke!

Sender en masse god karma!

Tak søde Jeg er bare så glad og lettet over, at det hele gik godt Jeg havde ikke regnet med æg til fryseren, så det har bare været den bedste overraskelse Er i klar igen?

Anmeld

15. januar 2011

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde Jeg er bare så glad og lettet over, at det hele gik godt Jeg havde ikke regnet med æg til fryseren, så det har bare været den bedste overraskelse Er i klar igen?

Du har jo gjort det super flot søde!

Var ÆU så slem som du havde frygtet?

Vi var blevet godkendt til 2 icsi,men så begyndte jeg at bløde igen og blev rykket 14 dage med næsesprayen. Begyndte at bløde igen da klinikken holdte ferie, så måtte ringe til dem og fortælle som det var efter nytår

Lige nu holder vi en pause. Det har været en meget hård omgang - også for parforholdet. Så vi har valgt at fokusere på os selv lidt

Anmeld

15. januar 2011

Lisbeth1985

BubbieBear skriver:

Du har jo gjort det super flot søde!

Var ÆU så slem som du havde frygtet?

Vi var blevet godkendt til 2 icsi,men så begyndte jeg at bløde igen og blev rykket 14 dage med næsesprayen. Begyndte at bløde igen da klinikken holdte ferie, så måtte ringe til dem og fortælle som det var efter nytår

Lige nu holder vi en pause. Det har været en meget hård omgang - også for parforholdet. Så vi har valgt at fokusere på os selv lidt

Okay. Det var jo egentligt også det du sagde sidst vi snakkede - blev lidt forvirret af din statusopdatering

Jeg synes ikke, at ÆU var den sjoveste oplevelse Synes det gjorde ret ondt og føler stadig, at mit underliv har været udsat for 3.verdenskrig. Men da resultatet var så fantastisk kan jeg nok godt lige overleve Håber bare, at det var den første og sidste ÆU, jeg skal opleve

Anmeld

15. januar 2011

Lunas mor

Hej Lisbeth

Jeg er ny her på siden, og faldt over dit indlæg, da jeg selv har været hele møllen igennem. Jeg har fået en helt fantastisk dejlig datter, som jeg glæder mig over hver eneste dag. Jeg ønsker selvfølgelig for jer, at I også er heldige at få nogle dejlige små guldklumper, og rigtig meget held og lykke med det - ved jo godt, hvordan det er at vente i uvished

Jeg er bare nysgerrig - hvorfor har du "fået lov" til at få lagt to æg op? Jeg måtte nemlig kun få lagt ét æg op, selvom vi kun har et enkelt æg i fryseren, som skal bruges her om 14 dage Det var fordi, jeg ikke var gammel nok til at få lagt to æg op, sagde de.

Dorte

Anmeld

15. januar 2011

Lisbeth1985

Lunas mor skriver:

Hej Lisbeth

Jeg er ny her på siden, og faldt over dit indlæg, da jeg selv har været hele møllen igennem. Jeg har fået en helt fantastisk dejlig datter, som jeg glæder mig over hver eneste dag. Jeg ønsker selvfølgelig for jer, at I også er heldige at få nogle dejlige små guldklumper, og rigtig meget held og lykke med det - ved jo godt, hvordan det er at vente i uvished

Jeg er bare nysgerrig - hvorfor har du "fået lov" til at få lagt to æg op? Jeg måtte nemlig kun få lagt ét æg op, selvom vi kun har et enkelt æg i fryseren, som skal bruges her om 14 dage Det var fordi, jeg ikke var gammel nok til at få lagt to æg op, sagde de.

Dorte

Hej Dorte.

Hvor er det skønt at høre, at du har en dejlig datter i dag Jeg håber, at i snart kan tilføje endnu et medlem til familien

Grunden til at vi har fået lov til at få to æg op er, at jeg har gigt. Normalt får jeg medicin for dette, men imens jeg prøver på at blive/er gravid må jeg ikke få det. Det vil derfor være en fordel for os at få to børn på en gang, så jeg ikke skal af med min medicin igen om nogle år.

Lisbeth

Anmeld

15. januar 2011

Lunas mor

Tak for dit svar. Var bare nysgerrig, fordi jeg faktisk blev lidt skuffet, da de ikke ville lægge de to op, når nu vi kun havde to æg, men havde de gjort det, havde vi måske ikke haft Luna i dag, så det en en svær en. Håber virkelig det lykkes for jer. Det er jo ikke en sjov situation at stå i.

Varme tanker til dig 

Anmeld

15. januar 2011

Faith

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.