To guldæg til oplægning og tre til fryseren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

håber snart det er os

super flot tillykke med de flotte guldæg 

held og lykke med det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Har i dag fået lagt to guldæg op, som forhåbenlig bliver til en smuk lille bebs (eller to)

Udover de to æg vi fik lagt op, blev der også tre til fryseren, så det er helt fantastisk!! Jeg er bare så glad og lettet

Lisbeth

kom til at skrive tillykke i en anden tråd..men prøver igen

TILLYKKE!!!!!

Så fedt med 3 i fryseren.

Må jeg spørge hvorfor de lagde to op? de tilbød også os at lægge to op, men pga manden takkede vi nej. Det kom faktisk bag på mig at vi fik muligheden fordi jeg kune er 26 og tilsyneladende ikke fejler noget, men tænker at der må have lagt noget bag. Fx at vores æg ikke fik 10 i karakter, men kun 7,8. Tænkte om de måske gav dig en begrundelse?

Anmeld

14. januar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

kom til at skrive tillykke i en anden tråd..men prøver igen

TILLYKKE!!!!!

Så fedt med 3 i fryseren.

Må jeg spørge hvorfor de lagde to op? de tilbød også os at lægge to op, men pga manden takkede vi nej. Det kom faktisk bag på mig at vi fik muligheden fordi jeg kune er 26 og tilsyneladende ikke fejler noget, men tænker at der må have lagt noget bag. Fx at vores æg ikke fik 10 i karakter, men kun 7,8. Tænkte om de måske gav dig en begrundelse?

Tak

Vi ønskede at få to æg op, da vi gerne vil have tvillinger og desuden øge chancen for en lille guldklump. Det krævede en del overtalelse, da vores æg var så flotte, men de gik med til det 

Lisbeth

Anmeld

14. januar 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Hvor dejligt!!

for en lille bebs til jer

Tak Anne Jeg håber, at det går godt hos jer og at i er ved at være ovenpå igen

Anmeld

14. januar 2011

Lisbeth1985

håber snart det er os skriver:

super flot tillykke med de flotte guldæg 

held og lykke med det hele 

Tak

Anmeld

14. januar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hej søde, sikke et super resultat!!!

Krydser så meget fingre for jer!!!

Lene

Tak Vi er bare vildt glade for resultatet - vi havde jo slet ikke turde drømme om så mange æg til fryseren Jeg håber, at det går bedre hos dig

Anmeld

14. januar 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Tak Anne Jeg håber, at det går godt hos jer og at i er ved at være ovenpå igen

Det går godt og vi er oven på igen. Vi går bare og venter på at jeg får mens. Kan ikke rigtig finde ud af om vi skal prøve at melde os til behandling eller om vi skal vente til jeg har haft en normal cyklus.

Vi har dog besluttet os, at vi denne gang ikke vil fortælle alle at vi prøver igen. Har bare lyst til at vi denne gang kan gå med det selv. Så skal vi ikke ud og fortælle en masse at det nu igen evt er mislykket.

Anmeld

14. januar 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Det går godt og vi er oven på igen. Vi går bare og venter på at jeg får mens. Kan ikke rigtig finde ud af om vi skal prøve at melde os til behandling eller om vi skal vente til jeg har haft en normal cyklus.

Vi har dog besluttet os, at vi denne gang ikke vil fortælle alle at vi prøver igen. Har bare lyst til at vi denne gang kan gå med det selv. Så skal vi ikke ud og fortælle en masse at det nu igen evt er mislykket.

Hvor er det dejligt at høre Jeg tror bare, at i skal melde jer, når i føler jer parate til det (med mindre lægerne siger noget andet selvfølgelig).. Jeg krydser fingre for, at i får en dejlig oplevelse, som resulterer i et skønt ønskebarn inden længe

Anmeld

14. januar 2011

Brams

Hvor er det fantastisk og super med dem i fryseren også - godt gået

Anmeld

14. januar 2011

Lisbeth1985

Brams skriver:

Hvor er det fantastisk og super med dem i fryseren også - godt gået

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.