jer med hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

ja det er jo rigtig, men syns bare der er mange ting som er virkelig dyre. olie mm. og 19000 er mange penge med 2 på dagpenge. men syns ligesom vi har skåret hvor vi kan

Det er også mange penge.. men som jeg lige skrev til en anden så koster det for os det samme at bo her i eget hus med stor have, værksted og meget plads, som det gjorde da vi boede til leje.. fordi vi netop får 3500 kr mere udbetalt ved at have gælden.. Så for os kan det slet ikke betale sig at bo til leje!! Men det kommer selvfølgelig også an på huset.. vores var jo ikke så dyrt da vi bor "på landet"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Det er også mange penge.. men som jeg lige skrev til en anden så koster det for os det samme at bo her i eget hus med stor have, værksted og meget plads, som det gjorde da vi boede til leje.. fordi vi netop får 3500 kr mere udbetalt ved at have gælden.. Så for os kan det slet ikke betale sig at bo til leje!! Men det kommer selvfølgelig også an på huset.. vores var jo ikke så dyrt da vi bor "på landet"..

altså vi har jo også regnet ud efter at det skulle være nogenlunde det samme. eller dvs vores bankrådgiver havde.. men nu var vi afsted tidligere på ugen pga vi havde fået ny bankrådgiver. og det viser sig så at vi det sidste halve år har sat 3000! for lidt ind på budgetten.. det er eddermame kedeligt!

kan godt blive lidt sur over det.. for det bevirker jo at vi har været nødt til at forhøje et lån.. 

Anmeld

13. januar 2011

Mor til matilde og gustav

mener os vi overføre 19.000kr og det er til hus, bil, forsikringer, børnepasning osv osv det eneste vi har ved siden af er mad, fon også til det vi har lyst til at købe;-)

Anmeld

13. januar 2011

Svei

9500kr med hus og bil.

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Svei skriver:

9500kr med hus og bil.

hvor meget skal i så betale udover?

Anmeld

13. januar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

altså vi har jo også regnet ud efter at det skulle være nogenlunde det samme. eller dvs vores bankrådgiver havde.. men nu var vi afsted tidligere på ugen pga vi havde fået ny bankrådgiver. og det viser sig så at vi det sidste halve år har sat 3000! for lidt ind på budgetten.. det er eddermame kedeligt!

kan godt blive lidt sur over det.. for det bevirker jo at vi har været nødt til at forhøje et lån.. 

Ja det er så surt.. har vi også prøvet.. vores bankrådgiver sagde at hvis det kørte sådan ville det være fint.. men pludselig manglede der 18000 kr.. hvor får man lige dem fra  De sidste 2 år har jeg selv gjort det og regnet ud osv.. og der har aldrig været problemer..

Men i vores gamle lejebolig gav vi 7500 kr inkl forbrug i el og vand.. Her bruger vi 1100 kr inkl alt omhandlende huset.. Men vi får jo lige præcis 3500 kr mere udbetalt pga fradraget.. så jeg vil da langt hellere bo her..

Anmeld

13. januar 2011

Svei

Anonym skriver:

hvor meget skal i så betale udover?

Udover? altså det er med det hele.

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Ja det er så surt.. har vi også prøvet.. vores bankrådgiver sagde at hvis det kørte sådan ville det være fint.. men pludselig manglede der 18000 kr.. hvor får man lige dem fra  De sidste 2 år har jeg selv gjort det og regnet ud osv.. og der har aldrig været problemer..

Men i vores gamle lejebolig gav vi 7500 kr inkl forbrug i el og vand.. Her bruger vi 1100 kr inkl alt omhandlende huset.. Men vi får jo lige præcis 3500 kr mere udbetalt pga fradraget.. så jeg vil da langt hellere bo her..

ja det er nu meget bedre at ha sit eget.. vi heller ikke tilbage i lejlighed.. så hellere klemme ballerne sammen og spare

Anmeld

13. januar 2011

Anonym trådstarter

Svei skriver:

Udover? altså det er med det hele.

også forsikring og børnepasning osv? hvordan kan i det? jeg vil gerne ha det som jer

Anmeld

13. januar 2011

TTM

Vi sætter ca 24,000 ind hver måned... Men så er ALT også betalt og taget hensyn til... vi har lige købt og flytter ind i det til marts, men lever allerede efter det nye budget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.